Tweeduizenden8

Ik weet niet wat 2007 heeft gebr8,
maar ik hoop dat tweeduizenden8
je alles geeft waar je naar sm8 .
Geen haastig j8ig leven,
geen kl8en over gezondheid,
wel veel liefde en aand8,
eendr8, z8heid en kr8.
Ik hoop en verw8
dat een pr8ig 2008 je toel8!!

Explore posts in the same categories: Vanallesennogwat

4 reacties op “Tweeduizenden8”

  1. Jennifer Says:

    supertekstje :)

  2. inge Says:

    Zo grappig!

    Ik was wat aan het rondsmurfen op andere blogs, kom hier terecht én zie hier een linkje staan naar mijn eigen blog! Leuk!!!

    Oja, ik heb dit tekstje toevallig gisteren ook toegekregen via mail en heb het dan ook geblogd. Maar ik ben het hier niet komen pikken hoor ;o)

  3. Tamara Says:

    Jaja Inge, ik ben een trouwe lezeres van je blogje hoor! Heb al enkele keertjes gereageerd ook.

    En het tekstje heb ik ook gekregen via mail ;) Ik vond het wel grappig dat ik bij jou hetzelfde tekstje las!

  4. inge Says:

    De wereld is klein he ;o)


Geef een reactie

