Haarband

Ze was al zichtbaar in de vorige post: de haarband! Een alternatief voor de 132 speldjes die ze constant uitdoet, verliest, verstopt,…

En ook al had ik er aanvankelijk weinig vertrouwen in, het is een redelijk succes. Ze laat hem vrij gewillig indoen én – het belangrijkste – ze laat hem ook zitten (zonder Pattex zelfs, Isabel! :)). Volgens mij vindt ze het zelf praktischer en beter nu haar haar uit de weg is en ze meer kan zien.

Enige nadeel is dat hij nog gemakkelijk uit haar haar glijdt én dat hij behoorlijk vuil kan worden (boterham met choco eten en met handjes vol choco eens door de haren/haarband wrijven…). We hebben twee exemplaren (zie foto’s) en ze zitten momenteel allebei in de was.

Ah, en nog een nadeel: ze zijn zo moeilijk te vinden! Reeds gezocht in Hema, H&M, Folieke. De twee die we nu hebben, heb ik al van vorige zomer (denk ik). Dus misschien dat er binnen een paar maanden veel haarbanden te vinden zijn in Hema, H&M en dergelijke…

Explore posts in the same categories: Nora, Vanallesennogwat

5 reacties op “Haarband”

  1. maaike Says:

    vol enthousiasme probeerde ik dus ook bij isla te haarbanden…
    1 seconde hield ze het ding in (niet dus ;-))

  2. Katrien Says:

    Ze staat er wel schattig mee.
    Ga eens kijken bij de Veritas. Daar weet ik zeker dat ze er hebben.
    (wegens voor dochterlief er al eentje gekocht gehad geweest)

  3. Loesz Says:

    Ik zou eens gaan piepen in ’t Kruidvat of zelf een gewoon sjaaltje aan mekaar naaien, dat lukt ook best.

  4. Tamara Says:

    Merci voor de tips! :)

  5. Isabel Says:

    Gisteren ook één geprobeerd, ongeveer 1 seconde ook, hmm… :)

    Die blik (en buikje) op de rechtse foto! :))


Geef een reactie

