Blogroll

Door zelf te bloggen en door de blogroll van gekende blogs te verkennen en zo op andere interessante blogs terecht te komen en opnieuw hun blogroll uit te pluizen, zijn er een hoop blogs bijgekomen die ik regelmatig een bezoekje breng.
Dus heb ik mijn blogroll eens wat aangepast en aangevuld!

Wie ontbreekt en er graag bij wil, mag een berichtje achterlaten. Omgekeerd zou ik het uiteraard ook leuk vinden om in jouw blogroll een bescheiden plaatsje te krijgen…

Ik ben trouwens ook wel een beetje benieuwd naar de lezer(e)s(sen) van deze blog. Veel bekenden, vermoed ik, maar waarschijnlijk toch ook onbekenden die deze blog af en toe eens komen bezoeken (waarvoor mijn eeuwigdurende dank!). Plaats eens een reactietje! Gewoon zomaar :)

Explore posts in the same categories: Bloggen, Oproep

17 reacties op “Blogroll”

  1. saarrah Says:

    Ha verrassing!JIj leest bij mij ,ik lees bij jou:-)
    Bedankt dat ik jou roll mag ,ik zal jou blog bij die van mij toevoegen .
    Het zou mijn hartje wel deugd doen als Je Eva* er ook nog even bijzet :-) Dank jewel

  2. Tamara Says:

    Ik wist dat je nog een dochtertje Eva* had en ik was aan het twijfelen of en hoe ik haar kon vermelden maar bij deze is het gefikst! :)

  3. maaike Says:

    gewoon zomaar ;-)

  4. saarrah Says:

    dankjewel :-)

  5. Isabelle Says:

    Tamara,

    Wat ben ik blij om vanop afstand toch jullie een beetje te kunnen volgen. Fantastisch mooie foto’s van jullie meisjes te kunnen bewonderen.
    Chapeau voor de tijd en energie die je hier voor hebt.

    Groetjes

    Isabelle

  6. Kim Says:

    Dag Tamara,

    ik ben hier terecht gekomen via de blog van Inge waar ik dan weer terecht ben gekomen via de blog van Annouk.
    Je mag me gerust bij je lijstje zetten, ik heb je ook al toegevoegd.

    Groetjes Kim

    PS: twee prachtige dochtertjes heb je!

  7. katrien Says:

    Hey,

    ik kom hier ook af en toe lezen, en ik wil graag in jou roll. Zal je ook in de mijne zetten.

    groetjes

  8. Sandra Says:

    Hey Tamara,

    Jij kent mij niet maar ik jou en jouw gezin wel min of meer. Ik ben op jullie site via lienweb terechtgekomen. Ik schuim altijd blogs van jonge ouders af om te lezen hoe mijn klein ventje verdorie veel weg heeft van andere klein mannen/vrouwen, en om peuterweetjes op te doen. Ikzelf ben trouwens ook van Ninove, maar dan van Ninove City :o)

  9. annava Says:

    Je mag mij ook in je blogrol zetten als je wil! Ik kom hier al een tijdje lezen en sinds maandag heb ik mijn eigen blog. Ik ga mij ook eens bezig houden met een blogroll te maken maar nu heb ik daar nog geen tijd voor gehad!
    Leuke blog trouwens en mooie kindjes (en mooie namen)

  10. Tamara Says:

    Leuk, al die reacties! Mijn blogroll groeit alleszins explosief :)

    @Katrien: ik wil je heel graag in mijn roll zetten maar ik heb geen url van je blog? Ben alleszins wel benieuwd naar je blogje.

    @Sandra: bedoel je dat je ons persoonlijk kent? Indien wel, dan ben ik bij deze dus DOODcurieus hoe en waarom enzo ;) En je bent van Ninove City ‘begot’, it’s a very small world. Ik woon nu niet meer in Ninove City maar heb er wel gans mijn jeugd gewoond. Wie weet hebben we nog op dezelfde school gezeten!… :)

  11. katrien Says:

    ik probeer het nog eens

    groetjes
    Katrien

  12. katrien Says:

    en nog eens.
    En als het nu niet lukt, kan iemand het eens uitleggen aub?

    groetjes

  13. Sandra Says:

    Hey Tamara, met jou min of meer te kennen wilde ik zeggen via jouw site. Maar misschien kennen we idd elkaar wel persoonlijk, zonder dat te weten. Ik ben naar het KA in Ninove geweest (afgestudeerd ergens in 1997) en heb tot mijn 24e in de wijk de Groeneweg gewoond. Ik beh ondertussen Ninove voor Denderhoutem geruild.

  14. Tamara Says:

    @Katrien: geen idee waarom het niet lukt? Anders mail je me de url maar door: tamara_vdm@yahoo.com

    @Sandra:heb je foto’s eens bekeken en je komt me alleszins niet direct bekend voor. Ik ben naar ‘het zusterhuis’ en ‘het college’ naar school geweest. Wel grappig: jij woont nu in Denderhoutem en ik heb mijn lagere school daar gedaan, heb veel leuke kinderherinneringen aan ‘Atom’ :)

  15. annouk Says:

    En ik heb mezelf al in je roll gevonden !
    groetjes

  16. Patsy Says:

    Leuk te zien dat ik ook op jouw roll sta. Bij deze heb ik jou ook aan de onze toegevoegd! :-)


Geef een reactie

