Tijd voor potje?

Isabel had het er ook al over in haar blog over Reneetje: zindelijkheid. Ik vond/vind het nog een “ver van mijn/haar bed show”, Nora is nog maar 1,5 jaar en ik ben geneigd pas aan zindelijkheid te denken vanaf ze 2 jaar is. Onterecht of niet? Geen idee eigenlijk.
We merken alleszins nog niet echt tekenen bij haar dat ze er klaar voor zou zijn. Hoewel…

… als je deze foto ziet, is het misschien wél de hoogste tijd om te beginnen met ‘potjestraining’??

Ofwel vindt ze de etensbak van onze poes Judas gewoon een leuk, mooi stoeltje natuurlijk… ;)

We hebben van’t weekend alleszins wel al een potje gekocht waar ze al alles mee gedaan heeft, maar volgens mij nog ab-so-luut geen idee van heeft waarvoor het dient. Ik denk dat we nog wel efkes afhankelijk zijn van Pampers Active Fit numero 4 :)

Explore posts in the same categories: ;-), Nora

4 reacties op “Tijd voor potje?”

  1. maaike Says:

    wij hebben ook een tijdje geleden een potje gekocht en dat staat naast onze wc…
    als Isla ons volgt naar de wc vragen we of ze op haar potje wil…
    soms wil ze er gaan opzitten, soms niet…

    Nora ziet er weer mega schattig uit met haar haarband!!!!

  2. Kim Says:

    Grappige foto!
    Ik heb voor Emma ook een potje besteld. Eigenlijk gewoon omdat het potje wat ik wilde hebben net in de aanbieding stond.
    Want ze heeft er totaal nog geen interesse in.
    Ze is ook nog maar 16 maanden. En ik was eigenlijk van plan om er tussen de 18 en 24 maanden mee te beginnen.

    Ik ben eens benieuwd, want dat is toch ook weer zo een mijlpaal in het leven van die kleintjes hé…

  3. annava Says:

    Hier zijn ze ook pas begonnen met het potje toen ze twee jaar waren. Nu, 5 maanden later zijn ze nog steeds niet helemaal droog maar ik geef ze nog rustig de tijd tot in september.

  4. Isabel Says:

    Maar hoe zit ze daar nu zeg :))

    Leuk t-shirtje heeft ze aan!

    Hier is het 50-50 met het potjesplassen. Als ze niet super geconcentreerd in een spel verwikkeld zit, lukt het prima op het potje, anders is ’t van “oei” wanneer de eerste druppels langs haar billen lopen. :)


Geef een reactie

