Mond vol tanden

Wat doe je als je dochter van 18 maanden op een kinderstoeltje kruipt maar rechtstaat op het stoeltje in plaats van te gaan zitten?

Juist, je zegt: “neen Nora, poepezit!”

En wat doe je als je dochter dan dit doet? :

Juist ja: met een mond vol tanden staan! Want tenslotte doet ze wel heel flink wat je haar vraagt, niet waar? :)

Andere acrobatentoeren met/op stoel en tafel (want wat moet je er anders mee??):

P.S. De haarband is een enorm succes ondertussen. Ze laat hem heel mooi zitten, meer nog, als hij uitvalt of wegglijdt wil ze per se dat we hem opnieuw aandoen. Veel handiger dan speldjes. En ze heeft er een paar extra exemplaren bij: een zwarte en een grijze – die kleuren passen ongeveer bij alles. Alweer een kleding-itempje waarop ik mijn shopverslavinkje kan botvieren! Joepie!

Explore posts in the same categories: ;-), Nora

6 reacties op “Mond vol tanden”

  1. Isabel Says:

    Lijkt idd héél handig zo een haarband! De onze wil dat dus echt langs geen kanten aandoen, misschien omdat ze sowieso al zo enorm zweet aan haar hoofd? Waar heb je ze nu gevonden?

    Ze is precies klaar om te beginnen turnen of zoiets :))

  2. Karen Says:

    Ja idd heel mooi die haarbandjes.
    Waar heb je die gevonden? Vooral die witte met die bolletjes van hieronder vind ik super…

  3. Tamara Says:

    Ik had al twee haarbanden (witte met bolletjes en paarse met hartjes) een hele tijd geleden gekocht, vorige zomer zelfs nog. Toen waren ze nog te groot en onlangs heb ik ze dus weer bovengehaald. Die twee komen van de H&M maar van de collectie van vorig jaar dus. Momenteel hebben ze er geen (leuke), vind ik.

    De recentste haarbanden (zwart en grijs) heb ik hier in Ninove gevonden in een winkeltje dat vergelijkbaar is met Veritas. In Veritas zal je zeker en vast haarbanden vinden. Alleen is het beetje zoeken naar de juiste maat (ik heb er twee gekocht die nog te groot zijn).

    Ik kan al niet wachten tot het echt goed weer wordt en ik me op de bandan’s kan storten voor onze patat ;)

  4. Karen Says:

    Bedankt voor de tips!
    In de h&m had ik al eens gekeken, maar idd niet leuks te bespeuren.
    Kzal eens een kijkje gaan nemen in de veritas, daar had ik nog niet aan gedacht, merci!

  5. maaike Says:

    wat een superschattige trees!!! en die coole haarbanden, daar kan ik alleen jaloers op zijn :-)

  6. Goya Says:

    Kinderlogica, er valt niet aan te tornen :-)


Geef een reactie

