Lief!

Laat de zomer maar komen. Nora en Marie zijn er klaar voor!

Ik was al een tijdje op zoek naar leuke zomerhoedjes en het was pas toen ik hier las wat voor mooi hoedje dat Janne had (en heeft! dankzij het doorzettingsvermogen van Lien, Jannes mama) dat ik direct deze twee exemplaren besteld heb bij Lief!

Explore posts in the same categories: Marie, Nora, Vanallesennogwat

8 reacties op “Lief!”

  1. maaike Says:

    wat zien ze er om op te eten uit!!!!

  2. Inge Says:

    So cute!

  3. Isabel Says:

    Extreem schattig!!!

    Welke maat heb jij dan genomen voor Nora btw?

  4. Tamara Says:

    @Isabel: Voor Nora heb ik size 3 genomen (12 tot 18 maand). Het is nét gepast, bijna te nipt. Maar Nora heeft dan ook een grooot hoofd! En haar hoofd zal normaalgezien niet echt meer groeien dus hopelijk past het volgende zomer ook nog.
    Marie daarentegen zwemt voorlopig nog een beetje in haar hoedje :)

  5. saarrah Says:

    ik heb het roze voor Esther! :-)

  6. annava Says:

    Lief! ik ken die winkel, er is er zo eentje in Brasschaat en omdat mijn broer daar woont kom ik er wel vaak. Ik denk dat er niet zoveel lief! winkels zijn. Dat hoedje heb ik toen ook op Mia haar hoofd gezet maar ze verdronk erin. En Mira haat zo’n dingen, moet ik zelfs niet proberen. Als je de volgende keer niet zeker bent van de grootte ga ik wel eens een kijkje nemen (met plezier:))

  7. Tamara Says:

    De hoedjes zijn blijkbaar heel erg populair want ik heb toevallig gezien dat het rode hoedje momenteel uitverkocht is op de website van Lief!

    @anna: Hier is er geen Lief! winkel in de buurt dus het was inderdaad een gokje wat de maat betreft. Dus ik ga je voorstel zeker onthouden, merci! :)

  8. Lien Says:

    Hé, leuk om die hoedjes ook eens bij andere kindjes te zien!


Geef een reactie

