S2R

Voila. De eerste les zit erop. De kop is eraf. En mijn kop zag rood, vuurrood! Het was lastig, maar nog net te doen. En het deed deugd ook, zeker na een zalige douche.

Ik kijk zelfs al uit naar de tweede les woensdag!

En terwijl moeder des huizes gaat sporten, liggen vader en dochter languit in de zetel…. naar Bumba te kijken.

Explore posts in the same categories: Lopen, Mezelf, S2R

5 reacties op “S2R”

  1. maaike Says:

    het leven kan toch echt oneerlijk zijn…
    goed gedaan jong zo sporten!!
    groot applaus!!!

  2. Kim Says:

    Nichtje, na de examens doe ik zeker en vast mee! Waarschijnlijk kan ik je tegen dan al niet meer volgen maar ik zal zeker mijn best doen!

    Volhouden,è! Veel succes!

  3. Goya Says:

    de luiaards :-))

  4. Tamara Says:

    Leuk Kim! Ik kijk er al naar uit!

    En met jouw fitness-ervaring zal je me probleemloos kunnen volgen denk ik!

  5. annava Says:

    Super, goed gedaan! Die rode kop gaat wel weg na een tijd. Je zou mij eens moeten gezien hebben toen ik net begon te lopen, niet te doen.


Geef een reactie

