– 10: week 3

Afgelopen week: – 900 gr!

In totaal (na 3 weken): -2,2 kg!

Vandaag was het leuk om op de weegschaal te staan! ;)

Explore posts in the same categories: Mezelf, WW

6 reacties op “– 10: week 3”

  1. Isabel Says:

    Heel heel goed Tamara!
    Ik hoop dat je je gewenste streefdoel bereikt!

  2. moeferkoe Says:

    Super! Even visualiseren: dat is gewoon meer dan 4 pakken boter! Ik zou ook supercontent zijn!

  3. annava Says:

    Super!
    Het lijkt wel dat alles wat jij er af sport, ik er bij krijg/eet.
    Lief van mij he:)

  4. Tamara Says:

    @Isabel: Het lukt blijkbaar niet om je foto bij je reactie terug te krijgen?

  5. maaike Says:

    waaaaaaaaaaaw!!! zo gaat het goed, zo gaat het beter,…

  6. Isabel Says:

    @ Tamara: Nee :( ‘k heb dat dan aangepast zoals je zei, mijn url bij contactgegevens gezet, maar er verandert blijkbaar niks


Geef een reactie

