Genen

Dit lijkt misschien een foto van Nora te zijn… maar het is het niet. Het is een foto van de papa als peuter…*

De volgende fotootjes zijn er wel van Nora (toen 10 maanden oud) waarbij de gelijkenis met vorige foto volgens ons toch wel treffend is… Vooral de ogen (de wenkbrauwen zijn dan wel weer helemaal anders) en de wangetjes.

’t Is een “papaskindje” ;)

*Deze foto staat bij ons in de living en het is ongelofelijk hoeveel mensen denken dat het een foto van Nora is.

Explore posts in the same categories: Nora, Vanallesennogwat

5 reacties op “Genen”

  1. Katrien Says:

    Gelukkig zijt gij de moeder, anders zou ik nog gaan denken dat ge er voor niks tussenzat! :D

    Ze lijkt idd hard op haar papa. Ook haar neusje vind ik…
    Al zie ik er ook wel wat van jou in, maar wat, dat kan ik niet benoemen precies.

  2. maaike Says:

    ik was er ook ingetuimeld…
    dacht ook dat het nora was
    ongelooflijk

  3. heleen Says:

    Super! Niet te geloven wat een gelijkenis!
    En wie is dan de papa van Marie? ;-)

  4. jennifer Says:

    Ons Luca is ook een kopie van de papa :)
    Ik vind dat wel grappig
    al wil ik zelf ook wel een kopietje lol

  5. papa Says:

    Nu je het zegt, Heleen, ze heeft wel iets van Luc. Alleen heeft ze een beetje meer haar ;)


Geef een reactie

