Waterpret

Tof is: een nonkel en tante (en nichtjes en neef) hebben met een zwembad in de tuin!

Nog Toffer is: uitgenodigd worden om gebruik te maken van dat zwembad!!

En het Tofste van al: we mogen nog eens terugkomen ook (wat we zeker gaan doen als het nog eens zo heet wordt als gisteren)!!!

Zowel Nora als ik vonden het plezant, gezellig, verfrissend, deugddoend,…
Het voelde een beetje aan als vakantie. Dikke dikke merci, Kim en co!

Dankzij de watergewenningslessen die ze al meer dan een jaar volgt, is Nora een echte waterrat, is ze vertrouwd met water en heeft ze absoluut geen schrik. Toen Kim even met haar hoofd onder water ging, dompelde Nora zonder blikken of blozen en zonder vrees haar eigen gezichtje ook onder in het water. Ze kon er ook absoluut niet tegen als ik haar wou tegenhouden of een handje wou geven, ze wou helemaal alleen in het (diepe) water. De zwembandjes deden haar natuurlijk wel drijven, maar ze dobberde toch met haar mondje vaak onder water, maar dat deerde haar allerminst. Het was veel akeliger voor de mama om haar alleen te laten drijven in het diepe water met zwembandjes dan voor ons waterpatatje.
Des te beter natuurlijk!

Explore posts in the same categories: Familie, Uitje

3 reacties op “Waterpret”

  1. jennifer Says:

    hoe tof :)
    mijn jongens zijn allebij doodsbang in het zwembad :p
    Watergewenning is hier niet in de buurt en op men eentje zie ik het ook niet meteen zitten om wekelijks met 2 jongens te gaan zwemmen.

    Ach ooit zwemmen ze wel.

    Maar jouw meissie heeft intussen wel al dolle pret!

  2. maaike Says:

    leuke zomerse kiekjes!
    met die bril… zoooooo lieeeeef!

  3. Isabel Says:

    Super dat ze water al zo vlu gewoon is! Ik was ook van plan om dat zeker te doen met mijn kindjes (zelf kon ik pas zwemmen op mijn 10de begot!)… maar nu, hier in Gent vind ik mijn draai niet in de zwembaden… maar na onze verhuis, start ze in september normaalgezien met peuterzwemmen, hopelijk is het dan nog niet te laat om haar zonder veel vrees aan water te laten wennen :/


Geef een reactie

