“Mooi”

Zondagmorgen, net gedoucht na mijn loopsessie, kwam ik in de keuken waar Nora een boterhammetje aan het eten was. Nora kijkt me aan, wijst naar mij en zegt superschattig “mooooooi!”.

En toen, toen smolt ik eventjes heel hard!

Kleine aanvulling: ik had een roos rokje aan en ze wees vooral naar mijn rokje, maar toch, maar toch! :)

Explore posts in the same categories: Kinderklap, Nora

6 reacties op ““Mooi””

  1. psychosaar Says:

    Zo schattig!

  2. familiekoch Says:

    De waarheid komt uit een kindermond hé!
    Wel super schattig!

  3. Elke T Says:

    Oh, om op te eten! En natuurlijk had ze gelijk!

  4. maaike Says:

    natuurlijk wees ze niet naar dat rokje…
    tamara toch ;-) ze wees naar jou!

  5. veerle Says:

    Wat kan er nu mooier zijn dan een mama in roze?


Geef een reactie

