Bollebuik

De titel is wat misleidend maar néén! ik ben niet opnieuw zwanger. Dat zou een beetje heel snel zijn…

Neen, de titel slaat op een nieuw ontdekt, fantastisch, heerlijk, zalig, waanzinnig leuk, kewl winkeltje in Mariakerke. Een tip van Lien. Ook zij is gek op Bollebuik. En terecht. Een heel uitgebreid assortiment, niet enkel kleertjes en speelgoed, maar ook algemene verzorgingsspullen voor baby’s en kindjes en allerhande accessoires. Bekende merken maar ook nog onbekende dingen. Vooral de kleding is zoooo schattig, mooi, kewl enz. Maar – uiteraard is er een maar – toch behoorlijk duur. 130€ voor een – supermooie – winterjas voor Nora, ik kan het er echt niet aan geven. Of 40€ voor een mooi bloesje voor Nora. Of 40€ voor een leuk t-shirtje voor Marie. Ik heb wel een leuk giletje van Tuc Tuc gekocht voor Nora (zie foto), 40€. En een pyamaatje voor Marie van Limo (25€). En – alweer – een nieuwe verzorgingstas (ik vind het zo moeilijk om een degelijke, handige verzorgingstas te vinden!). En een Difrax-tutje.

Maar als het solden zijn, keer ik terug! Zeker weten.

Het zal zelfs niet zo lang duren. Ik was eigenlijk op zoek naar een warm, zacht, mooi jasje van Woody voor Marie maar ze hadden niets leuks meer in haar maatje, binnenkort komt er echter een nieuwe bestelling binnen waar misschien wel iets leuks tussenzit. En voor een fleurige badstofhoes voor de maxi-cosi moet ik ook nog eens terugkeren…

Alleszins wel een gouden tip! Merci, Lien.

Als compensatie heb ik mij vandaag een beetje laten gaan in Dreamland (aangenaam verrast door de kleertjes van het merk Name It waar ik nog nooit van had gehoord!), C&A, H&M, Hema. Ook voor mezelf, maar vooral voor Nora en Marie. Ze hebben nu zoveel leuke dingen dat ik bijgod niet weet wat ik ze morgen ga aandoen!

Explore posts in the same categories: Vanallesennogwat

3 reacties op “Bollebuik”

  1. annava Says:

    Wat ziet ze er weer schattig uit.
    Ik probeer bewust weg te blijven van zulke winkeltjes want dan ben ik altijd zo veel geld kwijt…

  2. Lien Says:

    Ik wissel af: Janne krijgt afdragertjes en goedkope kleertjes en af en toe iets dat eigenlijk te duur is maar oh zo mooi en cute! :-)
    Nog een tip: tussen 23 en 27 september 10% rechtstreekse korting op de kleertjes bij Bollebuik! (gewoon vragen of ze je ook op de mailinglist zetten!)

  3. Lien Says:

    Oh ja, en ook nog voor de duidelijkheid: ik koop ook geen babyjasjes van 130 euro. Net zoals ik geen lusters koop van 1200 euro. :-)


Geef een reactie

