Ajie!

Op een avond, Nora op mijn schoot, flesje aan het drinken en allebei wat naar tv aan het kijken.

*BURPS* (Nora laat een luide boer)
Ik: Oh! Wa was da!?
Nora glimlacht afwezig en blijft ongestoord naar tv kijken
Ik: Amai, da was nen dikke boer. Wie heeft da gedaan?
Nora *plots wat alerter geworden*: Ajie! (= Marie)
(Marie lag op dat moment rustig te slapen in haar bedje… één verdieping hoger)
Ik: Marie? Hoe kan da nu? Marie is boven aan het slapen! Heeft Nora een boertje gelaten?
Nora: Neee-eee, mama, Ajie! *breed lachend*
Ik: Amai seg, uw zus kan nogal luid boeren in hare slaap! *proestend*

Het begint vroeger dan ik dacht, de zusjes die de schuld in elkaars schoenen schuiven…

Explore posts in the same categories: Kinderklap, Nora

2 reacties op “Ajie!”

  1. maaike Says:

    de zusjes?
    heeft nora dat ook al gedaan misschien :-) ?
    das toch puur genieten als ze je zo beetnemen vind ik (allez nu nog…)

  2. heleen Says:

    And that’s just the beginning! ;-)


Geef een reactie

