Lederen bruiloft

Vandaag, 3 jaar geleden…

… was een van de mooiste dagen van mijn leven
… was het in de voormiddag miezerig nat weer, maar in de namiddag won de zon het van de wolken, net toen we de kerk uitkwamen
… scheen de zon de ganse dag in mijn hart
… was ik een beetje zenuwachtig, maar heb ik vooral 250% genoten van alles en iedereen
… zijn mijn fantastisch lief ventje Jurgen en ik GETROUWD

En nu, 3 jaar later…

… hebben we ons eigen huisje
… zijn er twee kleine lieve ‘complicaties’ bijgekomen in ons leven
… ben ik nog steeds heel gelukkig met mijnen teerbeminden echtgenoot.

He’s the best!

Explore posts in the same categories: Wij

11 reacties op “Lederen bruiloft”

  1. katrien Says:

    Proficiat! En nog vele jaren erbij!

  2. Isabel Says:

    Moh de eerste keer dat ik je trouwkleed zie (denk ik)! Je zag er schitterend uit (oh en Jurgen ook hoor :p). Een welgemeende proficiat!

  3. elke Says:

    Proficiat! Heel mooi trouwkleed ook.
    (’t is niet compatibel met mijn trouwen-post, maar dat moet je je niet aantrekken. Soms ben ik een ouwe zaag ;-) )

  4. lieselot Says:

    Een heel dikke proficiat met jullie huwelijksverjaardag!!
    veel kusjes xxxxxxx

  5. Lien Says:

    Proficiat! Een dagje te laat, maar allez! Je zag er schitterend uit!

  6. annava Says:

    een hele dikke proficiat! Je zag er inderdaad beeldig uit, leuke jurk!
    Dat er nog heel veel mooie jaren mogen bijkomen zou ik zeggen.

  7. Karel Says:

    Een hele dikke proficiat!!

  8. Hermelijn Says:

    Proficiat met je huwelijksverjaardag!!

  9. alejosa Says:

    Dikke proficiat, en nog vele mooie jaren erbij!

  10. Sarah Says:

    Een beetje (veel) te laat, maar daarom niet minder gemeend: doe er nog veel gelukkig getrouwde jaartjes bij!

    En ’t is pas bij er eens bij stil te staan wat er gebeurd is op drie jaar tijd, dat je beseft dat de tijd toch wel zeer snel vooruit gaat!

    Nogmaals proficiat!

    Dikke smakkerd :)

    PS: Mooi kleed!!


Geef een reactie

