*klik klik*

Gisteren zijn we hier geweest.
En benieuwd dat we zijn, niet te doen!

Een heel toffe madam trouwens, met engelengeduld en veel creativiteit en nieuwe ideetjes om onze kadeekes constant alert en afgeleid te houden. Ook al hebben Nora en Marie dat heel goed gedaan en waren ze heel flink!

Explore posts in the same categories: Gezin

4 reacties op “*klik klik*”

  1. anna Says:

    Wat leuk!
    Je zal wel razend benieuwd zijn naar het resultaat!
    Spannend.

  2. Patsy Says:

    Inderdaad heel leuk! Ik twijfel niet aan het resultaat en met zo’n twee knappe meisjes als model zal het zeker prachtig zijn. Begin maar al te bedenken wat je met foto’s zal kunnen doen: uitvergroten op doek, kalenders maken, …

  3. saarrah Says:

    “Zucht” Jammer dat het zo ver is voor ons .Als ik ooit in Gent geraak met mijn kadees en ze zijn nog aanspreekbaar na al dat treinen dan maak ik ook een afspraak.


  4. […] heb het al gezegd, maar ik zeg het graag nog eens. Het is echt een aanrader, zo’n fotoshoot. Het is leuk om  […]


Geef een reactie

