Nogal plots

Gisteren speelde ik nog vaag met het idee om ooit wel eens een PhotoShop cursus te volgen, via avondschool ofzo. Nog niets concreets, verre van.

Vandaag vermeldde ik dit langs mijn neus weg op het werk en een collega vroeg waarom ik nu niet zou starten, aangezien er net een module begonnen is en het anders weer wachten is tot september.

En ja, waarom niet eigenlijk?

Eerst even overlegd met manlief die nog van niets wist en die elke dinsdagavond de kindjes moet kunnen afhalen in de créche: OK
Dan  gebeld naar het secretariaat van het Centrum voor Volwassenenonderwijs en ja hoor, er is nog plaats!

Elke dinsdagavond (morgen dus al!) van 18u25 tot 21u23 (staat zo vermeld op de website…) ga ik me onderdompelen in de wondere wereld van Adobe PhotoShop CS2.

Spannend! Heel spannend.
En ook een beetje eng. Want ik ben eerlijk gezegd geen held  in het gedropt worden in een grote groep vreemde mensen, zo helemaal alleen. Maar dat loopt ook wel weer los.

Explore posts in the same categories: Mezelf

10 reacties op “Nogal plots”

  1. Zita Says:

    Ja hoor, dat loopt allemaal wel los. Ik maakte in september ’t zelfde mee en heb zowaar al vriendjes! ;-)

  2. elke Says:

    Die mensen komen ook meestal alleen dus iedereen zit in hetzelfde schuitje. Veel succes!

  3. annelyse Says:

    Groot gelijk, ge zult er veel plezier van hebben.

  4. Katrien Says:

    Amuseer u daar!! Ik ben al benieuwd naar uw creaties. ;-)


  5. Ik heb ooit een initiatie Photoshop gevolgd (3 avonden). Leuk en interessant. Ik kende ook niemand, maar dat stoorde niet. We waren immers allemaal heel druk bezig met photoshoppen en uitproberen. Helaas heb ik nooit veel gedaan met de opgedane kennis, want ik heb geen Photoshop op mijn computer :-). Ik hoop binnenkort een paar creaties op je blog te zien!

  6. maaike Says:

    och, voor je het weet volg je nog een module en nog één en nog één… en geraak je daar gewoonweg niet meer weg!
    heeft wel iets zo op het gemakske wat zitten prutsen op een dinsdagavond ;-)


  7. Dat kennismaken gaat sneller dan je denkt, het voordeel is dat je allemaal voor hetzelfde komt en dat schept sowieso een band. Succes!

  8. jennifer Says:

    ‘T is toch niet in Avelgem of Harelbeke?
    (mijn man gaaft daar namelijk de photoshopcursussen)

  9. alejosa Says:

    Gek toch dat je je een beeld vormt van iemand dat dan niet echt blijkt te kloppen. Ik had namelijk niet verwacht dat je daar tegen opziet om je in een groep vreemden te begeven. Zo zie je maar, de virtulele wereld is anders dan de echte. Veel plezier alvast!

  10. Tamara Says:

    @jennifer: neen, het is in zottegem! Het zou wel heel grappig geweest zijn moest ik van jouw man les krijgen :)

    @alejosa: schijn kan inderdaad bedriegen! Vooral als ik helemaal alleen ben in een groep vreemden, ben ik wat verlegen (het rare is dat ik dat wel kan wegsteken want achteraf gezien valt dit blijkbaar niet op), als er iemand bekend bij is, ben ik al heel wat minder verlegen en in een groep bekenden kan ik zelfs redelijk uitbundig zijn :D


Geef een reactie

