Quality-time (met Brad Pitt)

Zaterdag zijn we naar de film “The Curious Case of Benjamin Button” gaan kijken. Omdat ik er al goede kritieken over gehoord had en – ik geef het toe – omdat Brad Pitt erin meespeelt. Ik ben een beetje fan van hem ja. Omdat het een goeie acteur is natuurlijk. Dat hij er, naar mijn bescheiden mening, ongelofelijk lekker uitziet, heeft daar uiteraard niets mee te maken :)

Ik vind het een goed filmpje. Meeslepend, mooi in beeld gebracht, originele scènes en verhaallijnen, mooie acteerprestaties. Hij duurt bijna 3 uur en hij verveelde geen seconde. Althans, mij niet. Mijn teerbeminde echtgenoot verveelde zich reeds halfweg de film en vond dat er niets gebeurde in de film. Hij heeft gelijk, er gebeurt niets spectaculairs of wereldschokkends. Het is dan ook geen thriller of actiefilm maar ‘gewoon’ een (heel bizar) levensverhaal van Benjamin Button.

Volgende keer mag hij de film kiezen….

Oh, eventjes geheel terzijde, de manier waarop Brad Pitt op een bepaald moment “Absolutely” zegt wanneer Cate Blanchett een indecent proposal doet: Rrrrrraw! Hallelujah!
Alleen al daarvoor raad ik jullie aan om te gaan kijken. Allez, tenzij je niet voor de mannen bent natuurlijk of tenzij je Brad Pitt niet ongelofelijk sexy vindt vaneigens. Wat ik onbegrijpelijk zou vinden (dat laatste dan), maar soit, ieder heugje zijn meugje, niet waar?

We hebben trouwens heel erg genoten van onze quality-time: wat veel geshopt (Jurgen had al een jaar zijn garderobe niet bijgevuld en laat ons zeggen dat zijn kleerkast momenteel behoorlijk goed is aangevuld *kuchje*. En ha, ik ben erin geslaagd om niets voor mij of de meisjes te kopen! Onvoorstelbaar. Ik moet er wel bijzeggen dat ik vrijdag opnieuw in Gent moet zijn en ik heb me al voorgenomen dat ik dan wel eens zal kijken in een paar winkeltjes…), gezellig en veel gebabbeld in “Brasserie Borluut” met een koffietje en een Westmalle, lekker gegeten en opnieuw veel en gezellig gebabbeld in “Kasserolle” op de Vrijdagmarkt en tot slot lekker samen gezellig filmpje gekeken. En zondag mogen uitslapen. Super! Wel jammer dat ik om 8u al klaarwakker was…
Zo eens met tweetjes ertussenuit, ’t kan echt wel eens deugd doen.

PS Na de film hebben we allebei de slappe lach gekregen door een opmerking van een meisje dat voor ons zat. Een domme opmerking. En ja, ze was blond. Puur toeval uiteraard… Ik zou de opmerking wel willen delen met jullie maar als je de film niet kent of niet gezien hebt, is het eigenlijk niet zo grappig. Maar voor ons was het wel hilarisch.

Explore posts in the same categories: Uitje, Wij

8 reacties op “Quality-time (met Brad Pitt)”


  1. Mmmm… heerlijk zo’n avondje uit!

  2. Isabel Says:

    Klinkt zàlig…ik moet dringend mijn kind eens leren “achterlaten”…

  3. Jennifer Says:

    Cinema :) lang geleden hier. Zou ik ook wel nog es zien zitten.

  4. Tamara Says:

    @Isabel: zeker doen! En dan nog liefst nu, voor je moet bevallen, want eens jullie tweede konijn er is, zal het weer veel moeilijker zijn om nog eens met 2 op stap te gaan… ALlez ja, ’t is maar nen tip eh ;)

  5. annava Says:

    Zalig!
    En niets gekocht voor uw eigen of uw kinders? Bangelijk!

  6. lieselot Says:

    Ik heb de film ook gezien, en ik vond hem ook heel goed :)
    Zeg die opmerking maar, want ik zal ze dan wrs wel begrijpen :p

    • Tamara Says:

      Ok “Lisotto” :D, enkel voor jou dan: de blonde juffrouw voor ons zei nadat de film gedaan was, op een heel serieuze en teleurgestelde toon: “Pfff, ik wist al van in begin van de film dat hij (Benjamin dus) ging doodgaan” Alsof dat de clou van de film was en zij die al zo snel doorhad. Moeha! Nu komt het eigenlijk niet zo grappig over, maar op het moment zelf alleszins wél.

  7. lieselot Says:

    Ja, ik snap wel da je daarmee kreupel lag, kzou mij ook doodlachen :p
    Een levensverhaal komt meestal tot een einde eh :p


Geef een reactie

