Vroemvroem!

We kwamen thuis van de zwemles en Nora was doodop en daardoor nogal behoorlijk lastig. Ze zat achteraan in haar autostoel en wou niet zelf uit de auto klimmen, dus liet ik de autodeur openstaan en ging ik alvast naar binnen. Ze zou het uiteindelijk wel beu worden alleen in de auto te zitten en zelf naar binnen komen.

De papa was al thuis met Marie (hun zwemlessen zijn op twee verschillende tijdstippen) en papa ging toch maar eens kijken waar onze pruts bleef en dit was wat hij te zien kreeg:

img_9580

Als ze maar kan klimmen en ‘klauteren’!

Explore posts in the same categories: ;-), Nora

6 reacties op “Vroemvroem!”

  1. Jennifer Says:

    ja, achter het stuur zitten vinden ze toch allemaal even geweldig hé :)


  2. Die wordt rap groot seg! :-)

  3. Kim Says:

    Geweldig!! Die heeft gedacht, laat mij hier maar lekker zitten, ik ammuzeer me wel…

  4. Patsy Says:

    Da’s zó typisch voor peutertjes/kleutertjes ;-)

  5. maaike Says:

    en dan moet je ze een keer laten “toeteren”….
    kruipen ze er zeker achter :-)

  6. Goya Says:

    Gelukkig zat de sleutel niet meer in het contact, waar zou ze anders al geraakt hebben? :-)


Geef een reactie

