Schoenenkastjes

Eindelijk zijn we verlost van dat lelijk, slordig, klungelig houten schoenenrekje in de inkomhal. Ik wou al lang een handige, mooie schoenenkast waarin de schoenen helemaal konden weggeborgen worden, liefst niet uit hout en die vooral groot genoeg moest zijn.

We hebben lang gezocht in winkels en gekeken in reclameboekjes maar niet echt iets naar ons goesting gevonden. Een paar maanden geleden twijfelden we wel even over hangschoenkastjes die we in Ikea zagen, maar ik was toch nog niet helemaal overtuigd. Maar lang leve blogland, want even later zag ik een foto van diezelfde hangkastjes hier en vond ik ze er wel leuk uitzien! En handig vooral.

Ondertussen hebben we ons ook de witte Trones kastjes aangeschaft en zijn ze zelfs al opgehangen. In net dezelfde constructie als bij rozebril trouwens. Bij hen was het uit noodzaak, hier kon het wel anders maar ik vond dat trapsgewijs-effect net zo leuk. De kastjes zijn nu al helemaal gevuld, dus eventueel kunnen we er nog 3 bijplaatsen. Ongelofelijk én schandalig hoeveel paar schoenen diene vent en dochter(s) van mij hebben jong …*grijns*

Dus, rozebril, sorry voor het schaamteloos pikken van jouw idee! :)

img_0024

Explore posts in the same categories: Bloggen, Huis

4 reacties op “Schoenenkastjes”

  1. rozebril Says:

    Heee, dit is leuk! En inderdaad, die van ons zitten ook al propvol :-)
    Ik heb gisteren nog een klein plantje in de Ikea gekocht om er op te zetten. Ik zal nog eens een foto nemen en op mijn blog zetten :-)

  2. maaike Says:

    t zou toch erg zijn als iedereen altijd het warm water moest uitvinden
    t is ook superleuk dat trapke!

  3. Lien Says:

    Ik ben al van plan om dat idee ook gewoon schaamteloos te pikken, hihi. :-)


Geef een reactie

