That look u give that guy

Dit is momenteel mijn kippenvel-liedje. Niet alleen omdat de stem van E. zo ongelofelijk mooi is en de tekst aangrijpend is, maar ook omdat Eels bij mij puur jeugdsentiment is. Ik heb u-ren, da-gen geluisterd naar Eels, de teksten geanalyseerd, ondergedompeld in zelfmedelijden want het leven als late tiener en prille twintiger kan soms toch o zo dramatisch zijn :)

En ik ben zeker niet de enige Eels-fan!

Explore posts in the same categories: Mezelf, Vanallesennogwat

3 reacties op “That look u give that guy”

  1. annava Says:

    Tamara! Gij held!
    Ik heb dat lied al zitten zoeken op Youtube en ik vond dat maar niet! Nu kan ik het eindelijk beluisteren wanneer ik wil!

  2. annava Says:

    Ik wou u toch even melden dat heel die cd echt de moeite is! Nog geen 13 euro, maar echt, schoon schoon schoon.


Geef een reactie

