Speelhuisjes

Een speelhuisje voor binnen:
Ideale lokatie voor onze dametjes om een boekje te lezen of om samen te knuffelen.

2009_05_222-2

Een speelhuisje voor buiten (lees: springkasteeltje huisje):
Niet in onze tuin weliswaar (ons gras is nog volop aan het groeien), maar wel in de grote tuin van meter/moeke. En leuk dat ze het vinden! Zalig om ze samen te zien springen en vallen en gibberen. Hoe zouden we zelf zijn? Jammer dat er een limiet van 45 kg is of ik zou me ook lam springen.

2009_05_23-1

Explore posts in the same categories: Marie, Nora, Vanallesennogwat

8 reacties op “Speelhuisjes”

  1. Patsy Says:

    Het ziet er inderdaad heel erg leuk uit!
    Welk programma gebruik jij om je foto’s te bewerken en zulke collages te maken?

    • Tamara Says:

      Om de foto’s te bewerken meestal Picasa, soms ook Photoshop (sinds de avondcursus) voor uitgebreidere bewerkingen.
      De collages maak ik ook via Picasa 3. Vroeger waren de mogelijkheden wat colages betreft beperkt (bij Picasa 2), maar tegenwoordig kan je er vrij veel mee. Met Photoshop kan je ongetwijfeld ook (misschien betere) collages maken maar dat hebben we nog niet geleerd ;)

  2. Kim Says:

    Ziet er geweldig tof uit!!!

  3. rozebril Says:

    Echt foto’s waar je vrolijk van wordt!

  4. Domi Says:

    Ge hebt inderdaad plezier van ze plezier te zien hebben :) Hoe schattig ! Met die deugnietoogjes allebei :)

  5. maaike Says:

    Marie ziet er OOK zo een ongelooflijk grappig ding uit!

  6. annava Says:

    Is dat eerste tentje van HEMA? Ik heb dat zien liggen, leek me wel tof maar heb het niet gekocht omdat ik dacht dat ze daar misschien eigenlijk weinig mee konden doen. Ik vroeg me af of je het misschien ook op strand zou kunnen gebruiken als er veel wind is? Dat ze daar in kunnen schuilen want zoiets zoek ik. En zo’n halve windtent vind ik maar niets want als de wind dan draait (ja ik ben te lui om dat dan gans om te draaien als ik op vakantie ben :))

    Wat denk je, zou dat daar bruikbaar voor zijn of lijkt u dat een dom idee.
    En trouwens! Dat topje van Marie op die onderste foto’s is zoooo leuk!


Geef een reactie

