Het toppunt…

… van pessimisme:

Op vrijdag wel blij zijn dat het weekend is maar toch vooral denken dat het weer veel te snel zondagavond zal zijn en daardoor nu al ambetant lopen.
Maar ik probeer die negatieve gedachte te verdringen en te genieten. En te slapen tussendoor.

Man man, wat heb ik nood aan vakantie. Nog 3,5 weken. Dan heb ik vakantie tot 20 augustus, hoera! (Dus neen, ik mag eigenlijk niet klagen, maar ik doe het toch).

En vanaf september verandert er nog iets… Maar dat is voor een volgend postje.
Nu is het 21u30 en ga ik slapen, net als gisteren, want het is hoognodig.

Explore posts in the same categories: Kleine Ergernissen, Mezelf, Tleven

7 reacties op “Het toppunt…”

  1. annava Says:

    Slaapwel.
    En wat gebeurt er in september?
    Mij zo nieuwsgierig maken op mijn rustige vrijdagavond, das niet schoon he, dat weet je toch!

  2. Tess Says:

    Daar herken ik mij maar al te goed in (die negatieve spiraal weet je wel ;) ). Slaapzacht, morgen zal het allemaal al een beetje beter lijken en is de vakantie ook al een stapje dichterbij.

  3. annava Says:

    Trouwens zeg he! Das wel érg pessimistisch. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb.

  4. alejosa Says:

    Ne mens zo nieuwschierig maken, tss ;-)
    Rust goed en geniet!

  5. sylvie Says:

    Haha! Da’s wel héél negatief gedacht! Maar ja, een weekend is ook heel kort, zeker met een lange vakantie in het verschiet. Die 3,5 week zullen snel voorbij zijn, nog even doorbijten.

  6. Jennifer Says:

    Laatste loodjes wegen het zwaarst?


  7. […] Ik moet jullie nog de ‘grote verandering’ die in september begint nog meedelen, merk ik. Maar ‘t zal niet voor nu zijn. Vanavond misschien. Of morgen. Ten laatste […]


Geef een reactie

