Rollebollen (2)

Zusterliefde in beeld!

2009_06_10

Explore posts in the same categories: Marie, Nora, Tleven

5 reacties op “Rollebollen (2)”

  1. Tess Says:

    Oh zo leuk! Ik kan me zo al het gegiechel en getier inbeelden. :D

  2. annava Says:

    Ik denk toch eerder: arme Marie:)
    Zo geplet worden door haar Grote Zus.
    Moesten ze dat hier bij Mia doen, ze zou niet zo lachen vrees ik:)

  3. Jennifer Says:

    beelden komen me bekend voor. Tzijn zo die moment dat je de hele tijd je hart vasthoudt.

  4. Karen Says:

    Maar wel heel leuk om te zien! Ze moeten geweldige pret hebben die 2 samen, dat zie je zo. Zolang Marie er nog mee kan lachen… :-)


Geef een reactie

