Geduld!

Ik moet jullie nog de ‘grote verandering’ die in september begint nog meedelen, merk ik.
Maar ’t zal niet voor nu zijn. Vanavond misschien. Of morgen. Ten laatste overmorgen!

Geen nood, het is niets spectaculairs hoor. Voor jullie toch niet, voor mij is het wel iets waar ik enorm naar uitkijk en waar ik heel blij mee ben!

Wordt vervolgd :)

Explore posts in the same categories: Gezin, Mezelf, Werken

20 reacties op “Geduld!”

  1. Isabel Says:

    Pfff, pestkop!!! :p

  2. maaike Says:

    ik gok op minder werken, vooral omdat vanaf september start

  3. Tess Says:

    Ja maar, iedereen zo nieuwsgierig maken ;D


  4. Een mens zo nieuwsgierig maken, waar is dat goed voor? Pfff.

    • Tamara Says:

      Is eigenlijk nergens goed voor, alleen dat het stiekem een klein beetje leuk is. Voor mij dan toch *bloos* :p
      Maar kijk, ondertussen ben je reeds verlost uit je lijden!

  5. Isabel Says:

    Ahja, ‘k ga ook een gokje wagen:

    -minder werken
    -ander werk
    -starten met een nieuwe cursus
    -ander soort bijscholing volgen
    -nieuwe auto
    -op reis vertrekken
    -stoppen met de pil *g*

  6. Patsy Says:

    Oeoeoe ik ben ook nieuwsgierig en heb ook zo’n vermoeden dat het met je werk te maken heeft…

  7. Karen Says:

    Oh en ik kan daar zo slecht tegen, tegen dingen waarbij ik geduld moet hebben.
    “In het echte leven” zaag ik meestal zo hard verder, dat ik toch op z’n minst een tip krijg. :-)

  8. Karen Says:

    Dju, ik krijg nu pas door dat er hier al zijn die gokjes durven wagen en al…
    Mijn eerste gedacht was ook een derde patatje, maar een zwangerschap van een goei 2,5 maanden zou wel heel snel zijn zeker? Misschien toch iets met het werk dan?

  9. annelyse Says:

    Ik ga voor ander werk ;-)

  10. Goya Says:

    We zullen het vanavond of morgen wel lezen zeker? :)

  11. ed blogt Says:

    ok, ik kan er zelfs niet meer van slapen, zo curieus ben ik… Verlos ons, please?

  12. Nike Says:

    Ja maar, wie a zegt, moet b zeggen, hé.

  13. Saar Says:

    Ik gok ook op minder werken en dus meer tijd voor de patatjes :)


Geef een reactie

