Raadseltje

In Nora haar klasje heeft vriendje Maxime een verjaardagskadootje uitgedeeld waar Nora heel graag mee speelt. En dan vraagt ze met haar extreme puppy-blik: “Mag ik me appesiene péleuh asjtebieft?”

Rarara, wat is momenteel haar lievelingsspeelgoed?

Niet zo moeilijk, denk ik… :)

Explore posts in the same categories: Kinderklap, Nora

9 reacties op “Raadseltje”

  1. rozebril Says:

    Ik was iets aan het zoeken dat heel hard op appelsienen lijkt, maar nu ik de comment hierboven lees: inderdaad, plasticine :-)!


  2. Ik zat ook in de richting van appelsienen! Maar natuurlijk, plasticine, dat heerlijke plakkerige speelgoed, dat overal op je vloer blijft kleven en je achteraf in heel je huis vindt. Veel plezier ermee! Hier kwam al snel de regel dat plasticine speelgoed voor buiten is.

  3. Karen Says:

    Ik ben niet meer zo origineel, maar ik dacht ook aan plasticine… Echt waar! ;-)

  4. Tess Says:

    Ik dacht mandarientjes pellen, ik doe dat namelijk graag. Ik lust dat niet, maar ik doe dat wel graag. Maar dat zal het niet zijn zeker? ;)

  5. prutsen Says:

    Ik dacht aan appelsienen pellen. Maar nu ik dit zo allemaal lees, idd wellicht eerder spelen met plasticine. Ook hier de regel: dat is speelgoed voor buiten ;-)

  6. Inge Says:

    Oja, zalig speelgoed, vooral als ge steentapijt hebt liggen… NOT!!!!

  7. ed blogt Says:

    Wij geven dat altijd kado aan al de vrienden hun kleuters, waarna wij voor de kids de 2 fantastische madammen zijn die geweldige kadootjes geven, terwijl de ouders hun colère bijna niet kunnen verbergen, zo van, GVD gulder, ge zijt bedankt…
    Maar ja, wij moeten het toch nie opkuisen é :-)

  8. Jennifer Says:

    lol :) Nou plasticine is idd heel leuk, al dacht ik ook aan een speelgoed appelsien of zoiets.

    Wij hebben dan ook geen tapijten en een onschendbare, superafwasbare tafel.


Geef een reactie

