Krijtmuur

Omdat het handig is om bvb. een boodschappenlijst op te noteren,
Omdat bijna alle kindjes het leuk vinden om op een krijtbord te schrijven en tekenen,
Omdat er ruimte was op een stukje muur tussen het keukenraam en de keukenkasten,

… heb ik met krijtbordverf een krijtmuur gemaakt. Hoog genoeg voor de grote mensen om iets te schrijven en laag genoeg voor de kleinere menskes om hun ding te doen.

Nora en Marie vinden het alleszins gewéldig.

Explore posts in the same categories: Huis

9 reacties op “Krijtmuur”

  1. lieselot Says:

    Zo lief T <3 J :)
    Nora en Marie zullen zich wel amuseren, wij hadden ook een krijtbord, en we vonden dat ook heel leuk :)
    Wel te hopen da ze binnen de lijntjes van hun bord blijven.

  2. Hermelijn Says:

    Wat een schattige krulletjes heeft Marie!

  3. Patsy Says:

    Heel tof gedaan! Wat een uitvinding die krijtverf! Ik ga dat ook proberen bij ons thuis… (is het moeilijk of een viezigheid?)

  4. Patsy Says:

    krijtbordverf
    ja met krijtverf zal ik niet ver geraken zeker ;-)

  5. heleen Says:

    Leuk gedaan! En nemen jullie dan de krijtmuur mee om boodschappen te doen? :-)

  6. annava Says:

    heel mooi! ik heb dat ook op mijn terras en mijn kinders vinden dat geweldig!


Geef een reactie

