Zumba

Vraag: Wat hebben de activiteiten lopen en zwemmen met elkaar gemeen?
Antwoord
: Goeie voornemens van mezelf die een stille dood zijn gestorven.
Alhoewel ik toch nog graag af en toe nog wat zou willen lopen. Maar niet ’s avonds want dat hou ik niet vol. Misschien moet ik maar een nieuw voornemen maken en proberen om vanaf september (en halftijds werken) minstens één keer per week een moment te vinden om te lopen.

Maar soit. Terzake. Ik ben gisteren, samen met mijn schoonzus, voor de eerste keer gaan Zumba-en! Tof, jong! Leuke, aanstekelijke, ritmische muziek, gevarieerde danspasjes, maar vooral: niet al te moeilijke danspasjes. Hoewel ik soms toch niet helemaal meekon, moet ik eerlijk toegeven. Maar maakt niet uit, dan spring ik gewoon maar voort op het ritme.

Volgende week nog van dat!

Explore posts in the same categories: Lopen, Mezelf

4 reacties op “Zumba”

  1. rozebril Says:

    Ik kon ook niet mee met de Zumba, maar ’t is zo’n aanstekelijke muziek dat je vanzelf wel wat verzint om toch in beweging te blijven

  2. Karen Says:

    Zoals ik eerder al zei bij Rozebril heb ik ook al lang uitgekeken achter Zumba-lessen hier in de buurt. Helaas zijn ze onbestaand… Maar ik heb mij voorgenomen om in september dan toch maar terug met iets anders te starten, kwestie van in beweging te blijven. Maar wat, daar moet ik nog eens goed over nadenken :-)

  3. saartje Says:

    Ik wil ook zumba-en!!
    Lijkt me zo leuk, maar ik moet nog iemand vinden om me te vergezellen.

  4. vakantiehuis Says:

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar onzepatatjes.wordpress.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara


Geef een reactie

