Secret Santa

Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Santa’s Little Helper. Ik weet nu voor wie ik een cadeautje mag maken/zoeken/kopen voor het Secret Santa Project! Ik heb me op de valreep toch nog ingeschreven. Het is dan ook een heel tof initiatief. Merci eh, Tess! :)

Maar oh mijn god, wat ging mijn hart tekeer toen ik de mail opende. Spannend, maat, spannend!
En oh mijn god, wat bereikt mijn stresslevel een ongekende piek bij het bedenken van een geschikt leuk tof cadeautje voor meneer/mevrouw X…
Maar het vooruitzicht van zelf een cadeautje te krijgen, maakt veel alles goed. De magie, de spanning, het mysterie rond het hele gebeuren is trouwens zoveel leuker dan de inhoud van het geschenkje zelf. Hoewel ik nu al doodcurieus ben naar mijn cadeautje natuurlijk.

Explore posts in the same categories: Bloggen

2 reacties op “Secret Santa”

  1. annouk Says:

    Ik kreeg ook mijn “opdracht” van Tess. Het maakt het nog spannender om nu stukje bij beetje te lezen wie er allemaal mee doet uiteindelijk! En dan nu op ideetjes-jacht …

  2. Tess Says:

    :D Hier ook stress!


Geef een reactie

