Cool?

Ik wou ook eens uittesten of Nora het begrip cool eigenlijk al snapt of niet, curieus dat ik ben.
Gisteren tijdens de avondmaaltijd waagde ik mijn kans:

Ik: “Seg Nora, ben jij eigenlijk cool?”
Nora: *lachsalvo* “Manee mamaaaaa!” terwijl ze net niet met haar ogen rolt.
Ik: “Is Liv (beste vriendinnetje in de klas) dan cool?”
Nora: *proest het nu helemaal uit* “Maneeeeeeee, koeien staan toch in de wei, mama!”

Niet dus :)

Explore posts in the same categories: Kinderklap, Nora

10 reacties op “Cool?”

  1. Tine Says:

    Hahaha, kleuters zorgen waarschijnlijk heel vaak bij hun ouders voor lachbuien als zo is rondkijk op enkele blogs :)

  2. lieselot Says:

    Hahahaha :D das eentje om aan Liesbeth te vertellen :p

  3. Kim Says:

    Geweldig!!! Die gooit er af en toe ook wat uit hé…

  4. Liesbeth Says:

    Zo super schattig !! :D

  5. prutsen Says:

    Hahahahaha. Ze zal het snel genoeg kennen. Hier is het momenteel van ‘vetcool’.

  6. mieke Says:

    Wat willen wij toch graag dat onze kindjes cool zijn hé ;-)


Geef een reactie

