Fotoshoot II

Het is alweer bijna een jaar geleden, de vorige fotosessie, dus was het tijd voor een nieuwe. En ik ben wreed content van de foto’s!

Merci, An!

Explore posts in the same categories: Gezin

20 reacties op “Fotoshoot II”

  1. Miestaflet Says:

    Gelijk heb je! Heel leuke spontane foto’s!
    Ik denk dat ik er ook een jaarlijkse traditie van maak :-)

    Tijd voor een nieuwe header?


  2. Schone foto’s! De foto’s van een professionele fotograaf hebben zo net dat tikkeltje meer hé.

  3. Kim Says:

    Heel mooi! En vooral die foto waar uw twee meisjes op u kruipen vind ik heel mooi!

  4. fie Says:

    echt mooi, doet me goesting krijgen om dat ook eens te doen

  5. jessie Says:

    Super leuk! Ik wil dat ook al lang eens doen. Toen ik op Facebook vroeg wie mij iem goed kon aanraden kwam deze fotografe ook een paar keer aan bod!

    Zodra Jools iets beter alleen kan zitten, doen wij het ook!

    Heel mooi!!

  6. maaike Says:

    supermooie beelden!
    en wat zie je er goed uit tamara ;-)

  7. annava Says:

    Het sneeuwt hier.
    Ik vind ook dat je er zeer goed uit ziet Tamara!
    Uw kinders en uw man ook natuurlijk maar jij straalt.
    Prachtige foto’s, wat wilde zo’n schoon gezinnetje…

  8. Patsy Says:

    Waauw, uw meisjes hadden er blijkbaar zin in! Heel mooi!

  9. prutsen Says:

    Zeer mooie foto’s. Ik ga dat hier toch ook eens voorstellen aan Manlief. Want hij maakt zelf wel zeer veel foto’s, maar staat er nooit zelf op.

  10. Isabel Says:

    Drie babes! En een euh… bink dan maar zeker? ;)
    Mooie foto’s, heel geslaagd, An kan er idd iets van!

  11. Marjan Says:

    Oh, hoe schoon !! Ik wil ook !!!

  12. Tine Says:

    Heel mooie foto’s!

  13. meter/moeke Says:

    machtige foto’s ieder straalt zoals ze wel zijn.
    schattige lieve kindjes, ook jullie foto zegt veel….

  14. veerle Says:

    Wat lijkt die grootste erg op jou en de kleinste op haar papa.


  15. […] Naar jaarlijkse gewoonte gingen we nog eens bij An Nelissen langs voor een gezinsfotoshoot. Vermoeiend en heel intensief om de dochters de ganse tijd enthousiast te houden en mee te laten werken! Elk jaar wordt dat precies een beetje moeilijker. Maar dankzij het enthousiasme van An is het toch goed gelukt. En het blijft super om professionele foto’s van ons en onze kroost te hebben om onze living te verfraaien. En te gebruiken als nieuwjaarskaartje. En als canvas om op de muur te hangen. En om af te geven aan meters, peters, grootouders enz. enz. […]


Geef een reactie

