Collage van collages

Nora’s nieuwste obsessie is knippen en plakken. Alle (reclame)boekjes moeten eraan geloven. De foto’s en afbeeldingen die ze mooi vindt, knipt ze uit en plakt ze op een papier. Een collage dus, gelijk ze zeggen. Soms plakt ze het uitgeknipt prentje op een wit papier en knipt ze dat dan nog eens uit. Zo heeft ze een witte kader rond haar fotootje. En al die kleine uitgeknipte prentjes moéten van ons patat op de frigo hangen. Ofwel doet ze alsof het kaarten zijn en deelt ze ze uit aan ons.

En – al zeg ik het zelf en zou ik beter de *stoefmodus* weer aan zetten – ze knipt heel goed! Zo goed als perfect op de lijntjes en recht. Het liefste knipt ze superkleine prentjes uit. Prentjes van 5 mm² zijn echt geen uitzondering. Hoe kleiner hoe liever.

En als hevige K3-fan barst het hier natuurlijk van de K3-collages :)

Goedkoper speelgoed bestaat er – bijna – niet, denk ik.

Explore posts in the same categories: Nora, Ontwikkeling, Vanallesennogwat

6 reacties op “Collage van collages”

  1. jongensmama Says:

    goedkoop indeed :) —toch heb ik soms liever niet dat ze weer eens zitten te knippen omwille van alle snippertjes die op de grond landen.

  2. Tamara Says:

    Oh ja, dat is waar! Al die snippers… vreselijk. Ik moet mezelf echt bedwingen om niet constant op te ruimen terwijl ze nog aan het knippen is. Maar ach, dat nemen we er dan wel weer bij zeker? :)

  3. maaike Says:

    hopelijk hebben jullie een grote ijskast om alles aan te hangen :)
    snippers lijken me toch nog iets makkelijker op te ruimen dan restjes plasticine (grrr!)
    ze doet dat goed, nora!!


  4. Ze is zo geconcentreerd bezig! Leuk!
    Trouwens, de nieuwe foto’s zijn heel mooi!

  5. mieke Says:

    Aha! Knippen! Mijn zoon heeft eigenlijk nog nooit gevraagd om te knippen en ik dacht dat ze dat nu nog niet echt konden (hij is 3j5m), maar vanavond duw ik hem ook een schaar in zijn handen :-)

  6. Patsy Says:

    Ik vind het prachtig van jullie Nora! Ik moet hier dringend ook nog eens Maxime’s schaartje uithalen…


Geef een reactie

