Kerststokje

Ik heb een leuk stokje gevangen bij Annelyse!

Dit is onze kerstboom:

Geen echte, maar een ‘plastieken’. Gemakkelijker, properder, minder gedoe en vooral: minder vallende naalden. Want eerlijk gezegd, is dat echt iets waar ik me constant aan zou ergeren bij een echte boom. Anderzijds besef ik wel dat een echte kerstboom toch nog altijd ehm echter is, gezelliger misschien. Maar bon, deze valt nogal mee, vind ik. Vorig jaar hadden we een echt lelijke, plastieken, triestig geval.
Aanvankelijk wou ik als versiering eenvoudig gouden kerstballen gecombineerd met rode accenten, maar dat bleek dan wat te eentonig uit te vallen. Wat kleur ingebracht met Hema-kerstballen waardoor het nu misschien wat te kleurig en kitscherig geworden is, maar bon, Nora vindt de roze en blauwe kerstballen de mooiste dus laten we ze mooi hangen.
Wat ik wel leuk vind, zijn de sterretjes lichtjes. En de kerstbal die Nora vorig jaar gemaakt heeft. Ze is er zo trots op dat ze hem elke dag mooi recht gaat hangen als hij enigszins lichtjes scheef hangt :)

PS Voorlopig ligt er nog maar één kadootje onder de kerstboom (de rest moet nog aangevuld worden). Een kadootje dat Nora meegebracht heeft van school en pas mag opengemaakt worden door ons op Kerstmis. Spannend!

Explore posts in the same categories: Bloggen, Vanallesennogwat

One Comment op “Kerststokje”

  1. zeezicht Says:

    Waarom zou het niet praktisch mogen zijn en mooi tegelijk?
    Een echte boom hoort buiten.


Geef een reactie

