Sneeuwpret

Vooral Nora vond het geweldig in de sneeuw en rolde er zich letterlijk in.
Voor Marie was het haar “eerste sneeuw”. Ze was er niet gerust in en voelde zich enkel op haar gemak op de arm van de papa. Bijna een kwartier nodig gehad om haar in haar skipak te murwen om dan toch de volle 5 minuten buiten te vertoeven…

Explore posts in the same categories: Marie, Nora, Tleven

12 reacties op “Sneeuwpret”

  1. Tess Says:

    Dat zag er daar leuk uit zeg! Marie ziet er inderdaad niet zo gerust uit op die foto.
    Je mannetje is wel niet zo in proportie ;)

  2. veerle Says:

    Gezellig! En daarna binnen opwarmen met een lekker warm drankje?

  3. rozebril Says:

    Superleuke foto’s!
    Ik ben zelf niet zo te vinden voor sneeuw, maar als ik de kinderen zich dan zie uitleven, vind ik het nog wel oké.

  4. annava Says:

    En ik vraag me toch af wat die eend daar in de sneeuw staat te doen:)
    Het zag er daar gezellig uit, in de sneeuw. Ik zal blij zijn als hij weg is, dan kan ik met een gerust gevoel naar buiten…

    • Tamara Says:

      Die eend staat binnen op de kast eh :p En ik stond buiten onnozel te doen terwijl manlief foto’s aan het trekken was. Ik heb het nu ook wel gehad met de sneeuw, eerlijk gezegd.

  5. Kim Says:

    Ziet er super uit! En Marie ziet er wel super schattig uit met haar angstig gezichtje…

  6. ysabje Says:

    met welk program maak je die leuke collages?

  7. prutsen Says:

    Mooie foto collages!


Geef een reactie

