Hol van Pluto?

Ooooh, wat ben ik slechtgezind!
Net nu! Net nu ik vol ongeduld (en ik ben sowieso al een vrij extreem ongeduldig mens) zit te wachten op mijn Secret Santa kadootjes, net nu het de periode is van kerstkaartjes, en net nu het dinsdag-Humodag is, maar toch vooral net nu ik nog steeds vol spanning aan het wachten ben op mijn Secret Santa kadootje, net nu… weigert de postbode om de post te bedelen in onze straat. Al sinds vrijdag!
Komaan seg, dat is nu toch dikke zever? We wonen echt niet in het hol van Pluto ofzo. Ok, we wonen in een klein parallel straatje van de steenweg en ze strooien hier niet, want blijkbaar is dat een “privébaan” en moeten we dat zelf doen. En ok, meneer de postbode moet hier best niet voorbijsjezen op zijn brommer want daar komen brokken van, maar te voet is dat wel heel goed te doen, echt waar. En ‘ons’ straatje is maar 100 meter lang. Ervoor en erna kan hij weer rondcrossen met zijn brommerke.
Geen idee eigenlijk of de rest van de steenweg wel of geen post gekregen heeft. Als hij enkel ons straatje overslaat, zou het nog straffer zijn.
Dat hij het vrijdag niet zag zitten, ok tot daar aan toe. En gisteren, allez vooruit. Maar het is nu de derde dag op rij, dat vind ik er een beetje over. Oh, en ik kan daar echt kwaad en slechtgezind en teleurgesteld van lopen. Niet normaal :)

En elders werkt de post blijkbaar ook niet naar behoren want mijn bruine envelop is ook nog niet bij zijn bestemmeling geraakt precies. Of ze vond het iets vreselijk lelijk. Of ’t is verloren geraakt.

Stress, maat, stress! ;)

Explore posts in the same categories: Bloggen, Kleine Ergernissen, Tleven

18 reacties op “Hol van Pluto?”

  1. fozke Says:

    Wij wonen langs een drukke baan, dus ondertussen best wel redelijk sneeuwvrij (ok het fietspad is iets minder…) en hier is de postbode ook niet meer gepasseerd (vorige week wel nog, maar hier is de sneeuw dan ook met vertraging gekomen…)

  2. jessie Says:

    ik ken het gevoel! Mijn kado is al vijf dagen vertrokken, maar nog geen blijk van ontvangst op de des betreffende blog?!!! Weird!!


  3. O ik zou daar ook gek van worden. ´t Is een beetje hetzelfde gevoel als je gsm niet bijhebben en denken dat je wel tientallen gemiste oproepen zal hebben en dan is het uiteindelijk toch niks :)

  4. annava Says:

    Maar schaapke toch, zo spannend wel…
    Hopelijk komt het snel

  5. maaike Says:

    ik hoop voor jou dat jouw pakketje aankomt!
    nog ff op de tanden bijten ;-)

    enne hier ook geen humo :(

  6. Inge Says:

    Lol, moest ge voor mij gesantaaaaaat hebben; hier is ook geen post gekomen de laatste dagen!


  7. Hier was gisterenavond de brievenbus vol maar wij zijn ook al van vrijdag aan het wachten ;)

  8. mieke Says:

    Den onzen is gisteren dan maar te voet gekomen, we zijn meteen weer dikke vriendjes! Ik duim mee voor post!

  9. Tamara Says:

    Moede nu wat weten… De post is vandaag wel gearriveerd, maar geen Secret Santa! :o

    Mijn geduld wordt schandalig hard op de proef gesteld. Als dat maar goed afloopt!

  10. elke Says:

    Oei, der zal toch niks mis gelopen zijn zeker?

  11. veerle Says:

    Wij wonen ook in zo’n straatje. De ene dag komt de postbode er wel door, de andere niet. Ik wacht dan wel niet op een cadeautje, maar op een tijdschrift.
    Geduld wordt beloond zullen we maar denken, zeker?

  12. jessie Says:

    En kunnen we jouw pakje al ergens zien? Het mijne is vandaag dan toch bij zijn bestemmeling gekomen!! OEF! Zelf ook nog niets ontvangen. En wij wonen nogthans in een sneeuwvrije straat ;-)

    Spanning alom dus!

  13. mama kroezel Says:

    ’t Is een beetje overal, peis ik want er is een heel deel van mijn kerstkaartjes zoekgeraakt en daar kan ik nu ook eens niet tegen eh. De Post, nie goed bezig zalle!

  14. Tamara Says:

    Le Post est arrivé! ;)


  15. […] Onze patatjes 2 meisjes 2 zusjes 2 dochters « Hol van Pluto? […]

  16. prutsen Says:

    Pff, daar zou ik ook slecht gezind van worden. Gelukkig is je pakje ondertussen toegekomen.


Geef een reactie

