Biebabeloeba Baby

Omdat Nora nogal extatisch werd telkens ze een voorfilmpje zag of de muziekclip van “Biebabeloeba Baby” …
Omdat we wel nog eens quality-time met Nora alleen wilden…
Omdat we niet meteen wisten wat we anders konden doen op mijn verjaardag…
Omdat het de rest van de week niet meer in te plannen was…
Omdat we Janne wouden spotten…
Omdat we benieuwd waren hoe haar eerste cinema-ervaring haar zou bevallen…

…gingen we vandaag naar de film “Plop en de kabouterbaby” kijken in Gent!

En het was een grote meevaller. Nora vond het van het begin (snoepjes kiezen) tot het einde (napraten over de film) heel spannend en leuk. Gedurende de ganse film (1u15) heeft ze heel aandachtig gekeken, geluisterd,  gelachen en een paar keer iets geroepen naar het scherm in de veronderstelling dat die kabouters haar zouden horen. Toen het pauze was, was er even paniek: “Maaj ik wil nog sien!“.

Ook wij hebben genoten. Niet alleen van de film (die best wel onderhoudend was, ook voor volwassenen. Niet dat je als grote mens daarnaartoe gaat zonder kinderen natuurlijk, dat is er dan weer een beetje over), maar toch vooral van het observeren van ons oudste patat en te zien hoe ze er helemaal in opgaat en hoe ze genoot van haar eerste film.

Eerst wou ze per se in die grote zetel blijven zitten/liggen:

Maar na 5 minuten bleek de zetel toch wat te ruim en heeft ze van de rest van de film gezien op de schoot van de papa.

Voor herhaling vatbaar!

Maar duur, jong, duur! 9€ voor een ticketje voor ons, 8€ voor Nora. En o wee als ge een drankske en wa snoepjes en wa chocola wilt, dan is het een complete aanslag op de portefeuille. *zaag zaag*

Ah, en Janne hebben we, dénk ik,  heel even zien kruipen. Slechts enkele seconden. Maar in de begin- én eindgeneriek zagen we wel mooi haar naam blinken!

Explore posts in the same categories: Mezelf, Nora, Uitje, Wij

14 reacties op “Biebabeloeba Baby”

  1. Heleen Says:

    Grappig, ik zat met Joke en friends een paar zalen naast jullie naar de Anubisfilm te kijken ;-)

  2. Inge Says:

    Als ik naar de cinema ga met mijn dames zit er in mijn tas; een brikje fruitsap voor elk van hun, en een zakje chips voor elk van hun. Noem me gierig, maar ik vind 2,20 voor een gigantische chips die ze toch nooit op krijgen, er grandioos over!

  3. Lieselot Says:

    De eerste keer dat ik naar de cinema geweest ben, was ook me u :D naar Oesje :D
    En de kinepolis is idd schandalig duur, zelfs met studentenkorting.

    • Tamara Says:

      Ja, dat weet ik nog, die film “Oesje” :)
      En we zijn later ook eens in de Plomblom naar een film geweest, samen met Annabel. Annabel was tegen het einde van de film bang, zij en ik gingen naar buiten en tegen dat de film gedaan was, was jij in paniek aan het wenen in de zaal omdat ik weg was :p

  4. rozebril Says:

    Ik vind dat ook verschrikkelijk duur, de cinema. Maar ’t is toch wel iets helemaal anders dan gewoon thuis een DVD kijken. Een volwaardige uitstap, zeker met het schepsnoep erbij!

  5. prutsen Says:

    Ah, heerlijk toch, zo tijd voor je oudste apart. ’t Is inderdaad duur, maar anderzijds vind ik ‘naar de film gaan’ toch ook wel iets aparts. Als we met Grote Pruts naar de film gaan, hoort daar altijd popcorn bij. Die van de winkel moet hij niet hebben, maar die van de cinema wel ;-)

  6. annava Says:

    Leuk! Ik ga daar ook naar toe met mijn kinders, als ze terug zijn. En als hun papa ondertussen nog niet die uitstap heeft afgepakt natuurlijk:)

    Gelukkige verjaardag he Tamara! Hopelijk het je er toch van genoten!

    En ook: Nora heeft smaak :), zoveel schone kleedjes.

  7. Isabel Says:

    Volledig naast de kwestie, maar waar vond je dit fantastische kleedje?

    Duur ja, cinema, alhoewel, ‘k kan er gelijk niet echt meer van meespreken (is geleden van tijdens mijn eerste zwangerschap zeg!).

  8. Lien Says:

    Janne heeft een schone poep hé :-)
    En haar naam uitgebreid in beeld, woehoew!

    Enfin, ik vond dat dus ook best te doen, met een tweejarige in de cinema. Al hadden we het voordeel dat we niet moesten betalen :-)


Geef een reactie

