Zo moeder zo dochters?

En toen speelden ze doktertje bij elkaar.
En ja, die foto linksboven, dat is wat je denkt dat het is. En ook bij mama en papa moest de “kjoots” gemeten worden. Maar die foto’s bespaar ik jullie :)

’t Was hilarisch!

(klikken voor groter)

En nadien moesten er medicamentjes (“masijntjes“) gekozen en gemaakt worden:

Explore posts in the same categories: ;-), Marie, Nora, Vanallesennogwat

9 reacties op “Zo moeder zo dochters?”

  1. Annelyse Says:

    en ineens valt het me op dat Nora héél hard op u trekt


  2. Zwijgt stil, ik denk dat dat inderdaad erfelijk is, want het is ook Louises favoriete spel ! We hebben er al honderden foto’s van en ze trekken héél hard op die van jou, inclusief dat koorts meten :-))) Goddelijk hé :-)

  3. elke Says:

    Mij valt het ineens op de ook de jongste op haar oudere zus begint te lijken!

  4. mieke Says:

    Hier is er even een doktertjesperiode geweest, maar dat ging niet verder dan mondje, neusje, oortjes.

  5. annava Says:

    Ja jong, zwijg me ervan. Moest ik kunnen zou ik mijn kinders godganserdagen huizen laten tekenen (ze doen dat ook graag, gelukkig)
    schattig wel, die foto’s!


  6. Doktertje spelen, da’s een klassieker hé! Leuke foto’s!

  7. prutsen Says:

    Heerlijk! Prachtige foto’s!
    Trouwens nog een gelukkige verjaardag aan je man gewenst (al is het een dag te laat) ;-)

  8. juffrouwbaele Says:

    Volgens mijn ma deed ik als kind ook niks liever. Ik had een dokterstasje en zette het liefst “dikke picuren” in de billen van mijn ouders.

  9. Tamara Says:

    @Annelyse: veel mensen zeggen dat, dat Nora in begin hard op de papa leek en nu meer en meer op mij. Dus ’t zal wel kloppen. Alleen zie ik dat zelf echt niet…
    @elke: dat valt me dan weel wél keihard op! Ook al zijn er heel veel verschillen, toch lijken ze tegelijkertijd hard op elkaar ook.
    @Prutsen: manlief zegt dankuwel! :)


Geef een reactie

