Okus Pokus Pas

Ook Marie kan zich af en toe nog behoorlijk boos maken. Maar sinds ze heel veel begrijpt en zichzelf al verrassend goed kan uitdrukken, zijn haar woedebuien drastisch geminderd. Tof!

Maar toch kan ze zich af en toe nog wel eens ferm colèrig maken. Vooral ’s avonds als ze al wat moe is. Zo ook deze week. Geen idee meer waarom, waarschijnlijk omdat ik haar kordaat maar vriendelijk zei dat ze haar vlees op haar boterham moest laten liggen en er niet van tussen mocht prutsen. En ja, dan kan ze razend worden. She luvs meat. Na haar megazielige, overdramatische korte huilbui, bekijkt ze mij heel kwaad met overdreven gefronste wenkbrauwen en verbeten mondje. En plots komt er uit dat mondje, nog steeds extreem boos kijkend:

“Okus pokus pas mama wèg!”

Nog geen twee jaar is ze, ons klein aapke.

Explore posts in the same categories: Kinderklap, Marie

14 reacties op “Okus Pokus Pas”

  1. nele Says:

    F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H!

  2. Kim Says:

    Geweldig!!! Daar gaat ge uw peren nog mee zien denk ik ;-) Zo’n zalig bijdehandje…

  3. fozke Says:

    Super eigenlijk! Ik kan het me zo voorstellen!

  4. Sara Says:

    Lol! Op zo een moment kunt ge uwe lach toch niet inhouden!

  5. Tess Says:

    Haha je moet er als klein prutske toch maar opkomen

  6. evalou Says:

    Hihi, schitterend. Het lijkt mij on-mo-ge-lijk om je lach hierbij in te houden!

  7. Tine Says:

    Hahaha, in zo’n situatie kan je je volgens mij inderdaad niet boos maken maar moet je spontaan lachen :)

  8. moeferkoe Says:

    prachtig!

  9. mieke Says:

    Haha, dat komt toch liever over dan een zoon die kwaad naar je kijkt, vervolgens zijn hand opheft, naar je wijst en dan een schietgeluid maakt. Dood ben ik, ja.


  10. Geweldig gevonden van uw kleine Marie. Benieuwd wat dat geven over enkele jaren ;-)


Geef een reactie

