Project Kamiel

Codenaam: Kamiel
Geschatte duur: 40 w
Huidige evolutie: 11 w
Type: m/v
Geschatte afleveringsdatum: 18112010
Reeds beschikbaar beeldmateriaal:

1= hoofdje
2= armpje en aan de andere kant ook een armpje, gelukkig
3= de poep met ernaast de beentjes

Lengte (op 8w4d): de volle 19,9 mm!

Explore posts in the same categories: Gezin, Kamiel

49 reacties op “Project Kamiel”

  1. ivandeboom Says:

    Hoera!
    (van mij mag het Kamiel blijven trouwens, schone naam)

  2. jessie Says:

    JOEPIE!!! Wat een cutie, dat zie ik nu al!!
    En blij dat ik ben dat ik niet langer moet zwijgen!!! :-)


  3. Maar allez gij, een derde patatje! Proficiat!! Ho, ik word altijd zo blij van zo’n nieuws!

  4. Katrien Says:

    Mor allez seg! Ik zal ’t hier ook nog eens zeggen. Dat had ik ni zien aankomen. Ik dacht dat jullie genoeg hadden aan die twee madammen. :)
    Hoera!

  5. miestaflet Says:

    Oooooooh! Proficiat!

  6. cajiente Says:

    Proficiat! 3 kindjes, zo tof. En Kamiel is inderdaad een hele schone naam.:-)

  7. Annelies Says:

    Proficiat zeg! Alvast een goede zwangerschap gewenst!

  8. Zita Says:

    Oo, zo zalig!

    Een heel dikke proficiat!

    *mwah*

  9. Marion Says:

    Gefeliciteerd! Wauw, een derde.

  10. Nele Says:

    Proficiat!

    @Ivan ‘moetegij nu nie werken?’

  11. moeferkoe Says:

    Zooo de max! Weer nen ticker erbij :D Superproficiat!

  12. Evalou Says:

    Joepie, en zo leuk nu heb ik een compagnon de route. Hier ook voor begin november! Eindelijk gedaan met zwijgplicht :-)

  13. Ilse Says:

    Een dikke proficiat! En Kamiel is effectief wel een mooie naam!

  14. Inge Says:

    SuperSuperSuper! Prachtig vind ik dit. En jaloers ben ik ook wel ja ;o). Maarja, eerst de theorie, dan de praktijk zeker ;o)

  15. Annelyse Says:

    Wauw, proficiat.
    Weet je dat ik me totaal niet kan inbeelden dat het een jongen zou kunnen zijn. Ik ben u en uw meisjes al zo gewend. Maar ik hoop voor u dat het ne jong is want die zijn ook super!!! Och ja … ‘tdoeternietoe zekerst

  16. Sara Says:

    Hoera! Echt een dikke proficiat!


  17. Whaaaaaaaaa !!!! PROFICIAT !!!
    En wat een coole aankondiging zeg :-)))
    Ik moet zeggen dat ik al een klein vermoeden had door uw twitterpostjes van een tijdje geleden, hihi.
    SUPER hoor !! GENIET !!!

  18. fozke Says:

    Een heel dikke proficiat! Geniet van de zwangerschap!


  19. En o ja, weten de zusjes het al ??
    En ik vind Kamiel trouwens ook een supernaam, houden !!

  20. Tess Says:

    Joepieeee joepieeee joepieeee!

  21. Saartje Says:

    Zooo leuk! Proficiat. Oh en ik zit weer in een ikwileenderde fase, dit bericht komt dus zeer ongelegen :))) geniet ervan!

  22. stephanie Says:

    Wauw, Super, een hele dikke proficiat! En wie weet misschien een jongen deze keer.
    Geniet er nog maar van.
    xxx

  23. vixilady Says:

    Super dikke proficiat!! Waaw! En ik vind Kamiel trouwens heel mooi! geniet er maar lekker van!!

  24. nele vb Says:

    WAW! (nogmaals) Het blijft fantastisch nieuws!! 3 patatjes, dat gaat vonken geven!
    En Kamiel, houden die naam, prachtig! (Kamilla vind ik dan weer wat minder ;-))

  25. Karen Says:

    Kga het hier dan ook nog maar eens zeggen he :-)
    Ik ben echt superblij voor jullie! Geniet van Kamiel(tje)… En ik begin het te leren, echo’s ontcijferen. Zelfs zonder jou uitleg kan je alles echt al duidelijk zien he, super!


  26. Super ! Proficiat met dat derde patatje op komst !!

  27. Nike Says:

    Ik verschoot mij een ongeluk toen ik je berichtje gisteren zag op facebook. Zo’n wijs nieuws! Proficiat hé en geniet van je zwangerschap.

  28. jennifer Says:

    super! (goh en ik zit hier zo te twijfelen voor een derde :p)

  29. mayadebij Says:

    Proficiat. Zo leuk nieuws… En Kamiel is inderdaad een geweldige naam.

  30. Tine Says:

    Nogmaals nen dikke proficiat en Kamiel is idd nen hele mooie naam.

  31. maaike Says:

    ook hier nog eens een superproficiat!!

  32. Sabine Says:

    Van harte gefeliciteerd! Nog een patatje erbij om over te lezen, heerlijk …

    Enne Kamiel is een supermooie naam: ons zoontje heet ook Kamiel! En onze dochter heet ook Marie, dus …

    Groetjes,
    Sabine

  33. Marleen Says:

    Ook langs deze weg nog eens een hele dikke proficiat met dit supernieuws!

  34. zusjesenzo Says:

    Aaaaah! Zo tof zeg! Ik verschiet me wel een ongeluk want had toaal niets zien aankomen. Proficiat, ook aan je man!

  35. Hermelijn Says:

    Supernieuws, een hele dikke proficiat!

  36. fie Says:

    proficiat, dat wordt super cool met 3pateekes

  37. Lien Says:

    Proficiat! Alweer een blogbaby!

  38. Patsy Says:

    Waauw *mond valt open van verbazing* dit had ik echt niet zien aankomen, maar wat een super goed nieuws! Proficiat zeg!

  39. annava Says:

    Allé zeg maak dat mee, dat had ik totaal niet zien aankomen :)
    En een Kamiel dan nog, wie heeft er dat nu verzonnen :)

    Nee, na mijn geweldige mopjes: serieus nu ik ben nog altijd superblij voor jullie! Heel heel dikke proficiat he. En ik kan me wel voorstellen dat jij blij bent dat je nu niet meer moet zwijgen, want zover ik weet is dat niet jou sterkste kant :)

    Geniet er nog van (en ik mis jullie bloggers zeg, verdorie. Het valt nog maar eens op nu ik een reactie aan het typen ben)

  40. Marijke_ Says:

    Geweldig nieuws, proficiat!

  41. elke Says:

    Wow, dit had ik ook niet zien aankomen eigenlijk. Proficiat allemaal!

    (en gij kunt nu nog niet weten dat het een jongen is! Toch?)

  42. Isabel Says:

    Ow, ik had het zo zo zo wel zien aankomen eigenlijk… :)

    Proficiat Tamara! En Jurgen! En de zusjes natuurlijk! Fantastisch nieuws!

    • Tamara Says:

      Awel, ik wist dat jij alleszins al niet zo verrast ging zijn, echt! :)

      De felicitaties zijn bij deze doorgegeven! Aan de papa des huizes toch, de patatjes des huizes slapen :)

  43. prutsen Says:

    Wauw, een derde patatje… proficiat!


  44. Proficiat! (Een beetje laat, maar ik heb vreselijke leesachterstand, sorry…). Ik had het ook in mijn hoofd gestoken dat jullie het bij twee patatjes gingen houden en ik zie jou ook helemaal als een meisjesmama. Raar eigenlijk dat je zo’n idee van iemand krijgt zonder de persoon in kwestie echt te kennen. Ik hoop dat je een heel fijne zwangerschap tegemoet gaat.


Geef een reactie

