14w3d

Vorige week kon een geoefend oog al zien dat ik meer dan een gewoon buikje heb, maar effenaf zwanger ben.
Deze week is het niet meer te ontkennen.

Die buik groeit, maat, niet te doen!
Erg vind ik het niet. Ik vind dat pronken met die dikke zwangere buik een van de leukste dingen aan zwanger zijn.

Ook tijd voor buikfoto’s natuurlijk.
Op een zonnige morgen, in onzen of:

14w3d

Nog iets anders fantastisch aan het zwanger zijn, is het voelen van “broebelkes” en later de stampjes, vuistslagen en koprollen, al dan niet op pijnlijke wijze. Maar nu is het nog het stadium van zachte “broebelkes” die ik sinds deze week af en toe duidelijk voel. Zalig! Heerlijk! Magisch! Ook de derde keer.

Explore posts in the same categories: Kamiel

27 reacties op “14w3d”


  1. Oh zo leuk !! Ge ziet het al supergoed hé ! Geniet ervan !! Ne mens zou ook goesting krijgen :-)))

  2. jessie Says:

    Zo tof!!!! Ge ziet er super goed uit jong! Geniet van de buik, de beweging, de echo’s, alles!!!

  3. Evalou Says:

    Amai je ziet het al goed! Je ziet er mooi zwanger uit. Broebelkes zijn heerlijk!

  4. zusjesenzo Says:

    Zo goed dat jij eruit ziet, jong! Ik zag er tijdens mijn zwangerschappen altijd uit als een uitgewrongen schotelvod.

  5. Miestaflet Says:

    Schonen ‘of’ en een zeer schoon buikske! Geniet van dat wondertje, Tamara!

  6. Inge Says:

    Wat een buikje al zeg! En wij maar leren dat op 14 weken zs de baarmoeder net boven de symfyse uit komt piepen ;o). Bij een 3e zwangerschap is dat natuurlijk iets anders he! Geniet er van!

  7. An Says:

    Je ziet er stralend uit!

  8. annouk Says:

    Super !

    (klein tikkeltje jaloers, al wil ik geen vierde hihi)

  9. Marie-Bernadette Says:

    Happy Pregnancy!

    Zit een nieuw mensje in je te groeien
    wat een rijke belevenis toch voor ons vrouwelijken onder de mensen………………

  10. Marie-Bernadette Says:

    O ook nog even zeggen, dat ik het Nederlands van jullie Belgen zo schattig vind!

  11. meter/moeke Says:

    een heel mooie foto waarbij jij echt straalt!!
    eigenlijk heb ik je gisteren zo gezien en stiekem
    genoten van je buikje (kermis)

    mama

  12. lentebloem Says:

    Mooi buikje al! :)

  13. Tine Says:

    Heel mooi buikje en vooral ook een schoon rokske!

  14. Ester Says:

    Mooi rokje, mooi buikje, mooie vrouw!! Heerlijk om een mens zo te zien genieten!


  15. Amai, mooie foto’s! En wat een mooi buikje al op 14 weken! Geniet ervan en pronk maar verder :)

  16. maaike Says:

    je ziet je genieten! leuk

  17. Sara Says:

    Wat een fantastisch mooi buikje! Ik krijg er helemaal heimwee van!

  18. Tess Says:

    Je ziet er echt heel goed uit!

    (maar ik moet stiekem toegeven dat ik het al eerder dan vorige week gezien had dat het iets meer dan een gewoon buikje was ;))

  19. annava Says:

    Wow zeg, ik wist dat ge een knappe madam waart maar zie je hier nu stralen zeg! Schitterend.
    En dat gaat een schoon buikske worden denk ik zo.

  20. Nike Says:

    Oh, wat gaat dat snel zeg. 14 weken al! Wijs hé, zo’n beginnend buikje.

  21. Lieve Says:

    Knap!!
    En ik ben benieuwd wat dat tegen het einde gaat geven ;-)

  22. moeferkoe Says:

    Amai zeg, zo rap dat dat gaat! Leuk zeg!


  23. Ooh :)
    Mooi rokje ook!

  24. evy Says:

    stralen, noem ik dat, leuk he!! geniet er maar van! en stoefen, nu mag da hé!!!

  25. Goya Says:

    Daar zou ik zelfs al niet meer naast kijken, zo een mooie buik!!!!


  26. Schoon foto’s en dito buik !! Geniet ervan !


  27. […] wel al wat progressie vergeleken met 14w3d, niet? Hoewel ik vind dat mijn buik in het echt minder puntig is als op deze foto. En ja, ik moet […]


Geef een reactie

