Give Away x 2!

Ik kan enkel maar stikjaloers zijn op al die meisjes, dames, mama’s die zo ongelofelijk mooie dingen maken, knutselen of naaien. En als ze dan nog eens prachtige dingetjes gaan weggeven, ja, dan sta ik zeker te springen van enthousiasme!

En ik waag mijn kans tweemaal.

Bij Melissa Milis die wondermooie dingen maakt, ik ben vooral gek van die prachtige halsketting…
En ook bij Latanie die de allerschattigste prulletjes maakt. Chapeau! Die strikjesoorbellen zijn zo mooi.

Oh wat zou het tof zijn om eens iets te winnen op deze manier…

Explore posts in the same categories: Bloggen

One Comment op “Give Away x 2!”

  1. tricky Says:

    ik wens het je van harte toe!
    en ja, ik ben ook stikjaloers op al die creatieve mensen in blogland…


Geef een reactie

