Buik!

Morgen 19 weken zwanger. En aangezien de laatste buikfoto’s toch alweer een 5-tal weken geleden zijn, trakteer ik jullie op een nieuwe buikfoto:

Toch wel al wat progressie vergeleken met 14w3d, niet? Hoewel ik vind dat mijn buik in het echt minder puntig is als op deze foto. En ja, ik moet nog eens dringend naar de kapper…

Wat vind je trouwens van mijn simple black dress? Vandaag gevonden in de Prémaman! Ik vind ze alleszins wel mooikes. Of hoe content een vrouw kan zijn als ze eens succesvol gaan shoppen is.

Explore posts in the same categories: Buik, Kamiel

23 reacties op “Buik!”

  1. Annelyse Says:

    ge ziet er echt straaaalend uit. Wou ik op de vorige foto trouwens ook altijd al zeggen.

    Het zwarte kleedje is niets voor niets een klassieker. Schoon zenne

  2. Isabel Says:

    Moh euh! Zit jij bijna aan de helft al?!
    Ge ziet er heel goed uit, wreed schoon kleedje ook!

  3. Lieve Says:

    Moh, schelen wij dan precies 10 weken? Ik ben vandaag 29 weken :-)

    En mooi kleedje zenne, I want it! Laat hier toevallig een Prémaman op een kilometer van mijn deur zijn :p Maar ik heb het nog niet zien hangen hier precies.

  4. zusjesenzo Says:

    Mooi! Zowel de buik als het kleedje :-). En ’t is hier al gezegd, maar je bent echt stralend zwanger!


  5. Mooi ! En voor de rest zou ik in herhaling vallen zoals hierboven …

  6. jemamuse2 Says:

    Had ik al niet gezegd dat je er ‘mals’ zwanger uitziet? Mooi, mooi, mooi!

  7. tricky Says:

    leuk buikje in een leuk kleedje…
    mijn beider schoonzusjes zijn momenteel 30 weken (ja, dat kort af!) en 16 weken…
    spannend allemaal toch hé!

  8. maaike Says:

    heeeel mooi!! zowel je buik als jouw kleedje
    en hoe ist met de kwaaltjes?

    • Tamara Says:

      Heel goed! Al lang niet meer misselijk. Vermoeidheid valt ook mee. Vaak voel ik niet dat ik zwanger ben. Alleen heel snel rugpijn en, als ik me weer wat overdaan heb, pijn die me doet denken aan de bekkeninstabiliteit die ik had toen ik zwanger was van Marie. Beetje oppassen daarvoor dus.

  9. Kim Says:

    Zeer schoon kleedje!!! Je buik komt er helemaal in tot zijn recht!

  10. Tess Says:

    Je straaaalt Tamara! :-)

  11. An Says:

    Heel erg mooi! Zowel buik als kleedje!

  12. miestaflet Says:

    Da’s toch al een ferm buikske, precies :-)

  13. jessie Says:

    Wauw!!! Super mooi!!! én al in de helft ofwa??? Slik, dat gaat snel!!!

  14. Karen Says:

    Mooi mooi, het kleedje en de buik!

  15. Lieselot Says:

    Ik was al aan het denken om als reactie te schrijven “met het nieuwe kleedje :D”, toen ik de laatste paragraaf las :p

  16. mie Says:

    Ben ondertussen ook 19 weken ver. Het is ons eerste bloeleke, en ik begin pas sinds een dikke week enige vorm van zwangerschap te tonen. Heel frustrerend!!
    Mooi kleedje bij de weg. Very chick en het ziet er toch ongelooflijk comfortabel uit!

  17. juffrouwbaele Says:

    Als ik u zo zien, krijg ik opnieuw zin om zwanger te zijn. Ge ziet er heel goed uit!

  18. moeferkoe Says:

    je ziet er echt super uit!

  19. Saar Says:

    Zwanger zijn ziet er bij jou uit als puur genieten. Zeker dat dit je laatste wordt?! :p

  20. Tamara Says:

    @allen: merci voor de complimenten ;)


Geef een reactie

