De worpen!

Omdat het al een tijdje op mijn blog to-do lijstje stond,
Omdat het leuk is om het zwart op wit vast te leggen, aangezien het geheugen ons soms toch een beetje in de steek laat, zeker wat de details betreft,
Omdat ik elke dag een beetje meer besef dat een derde bevalling een heel erg vaststaand feit is:

De bevallingsverhalen van Nora en Marie, open en bloot op mijn blog. Password protected uiteraard.

Wil je meelezen? Mailen of reageren hieronder en als je ’t heel lief vraagt, zeg ik je het paswoord misschien wel ;)

Explore posts in the same categories: Marie, Nora, Tleven

30 reacties op “De worpen!”

  1. Annelies Says:

    hmm bizar genoeg zie ik in mijn reader niet het verhaal van Nora, maar wel dat van Marie?
    anyway, ik zou graag meelezen, als dat mag.

  2. jessie Says:

    i wanna read them!!! :-)


  3. Ik wil ook wel graag meelezen …

  4. fie Says:

    zoeteke, nu hebde eigenlijk al 3keer uw paswoord op’t net gesmeten hé ;-)

    • Tamara Says:

      Aargh! Stomme wordpress, jong. En ik maar denken dat ik een mail terugstuur in plaats van te antwoorden op de blog. Miljaar ;)

      Maar bon, ze zouden moeten verwijderd zijn nu.
      Tot zover het ‘pasword protected’ concept… voor de snelle lezers :)

      Merci fie om er mij attent op te maken, ik had het dus langs geen kanten door.

  5. Saar Says:

    Ik wil ook! *puppy eyes*

  6. EvaLou Says:

    Ik hoop stiekem dat het geen horror verhalen zijn maar ik lees ook graag mee!

  7. miestaflet Says:

    Oh, van bevallingsverhalen krijg ik altijd een krop in mijn keel. Mag ik meelezen? Alsjeblieft?

  8. Isabel Says:

    Oh ik ook aub! :)

  9. Katrien Says:

    Jep, curieus alhier.

  10. marianne Says:

    Mag ik ook??? Ik ben vreselijk nieuwsgierig en gek op bevallingsverhalen. Zei ik al dat ik nieuwsgierig ben?

  11. Griet Says:

    mag ik ook meelezen?

  12. Nele Says:

    Tamara,

    Mag ik uw paswoord?

    Ik ben niet nieuwsgierig!

    Nele

  13. heleen Says:

    Ik ben niet nieuwsgierig, maar je mag het paswoord gerust geven ;-)

  14. nele vb Says:

    ooh, ja, graag, mag ik alstublieft o alstublieft meelezen?

  15. carine Says:

    ik zou ook zooooooo graag meelezen aub Wil je?

  16. Ilse Says:

    Het nieuwsgierige aagje komt in me boven.
    Mag ik?
    Hopelijk overleef de warmte een beetje.

  17. Saartje Says:

    Met m’n eigen bevalling nog vers in het geheugen ben ik wel nieuwsgierig naar de jouwe!

  18. Tine Says:

    En met een tweede bevalling in het vooruitzicht ben ik ook wel heel erg benieuwd … Wil je het mij ook even doorsturen? Heel erg bedankt!!

    Tine

  19. MissMoezie Says:

    Nog geen 5 weken geleden ben ik voor de derde keer bevallen en het is elke keer anders.
    Ben wel benieuwd om jouw verhalen te lezen ..

  20. kim Says:

    Hoi Tamara,

    mag ik het ook nog hebben?

    Merciekes.

    Groetjes Kim

  21. maaike Says:

    ik wil ook wel :)

  22. Inge Says:

    Ik zou ook graag meelezen, dat doet me eraan herinneren dat ik dat dringend voor mijn 2de bevalling ook eens moet gaan doen!

  23. Hermelijn Says:

    Ik lees graag mee…

  24. jemamuse2 Says:

    Mag ik ook meelezen, alstublieft? :-)
    Dank u!


Geef een reactie

