Give Away x 2!

Het is de tijd van Give Away’s in blogland! Niet door mij, ik ben niet zo creatief aangelegd, maar wel door twee (jaja, 2! Dubbele kansen, komt dat zien!) andere blogsters:

1. Melissa Milis die echt prachtige dingen kan maken én nog eens mooie foto’s maakt ook. En nu geeft ze weer supermooie dingetjes weg. Het is de tweede keer dat ik meedoe aan een Give Away bij haar. Tweede keer, goeie keer? Ik hoop van wel!

2. Ilse, aka 44 die hele mooie, originele hebbedingetjes vindt en deelt op haar blog. En drie van deze hebbedingetjes geeft ze weg nu. Als dat niet fantastisch is! Ga maar snel eens kijken en kiezen

Succes! (Allez een beetje, want ik wil ook :) )

Explore posts in the same categories: Bloggen

2 reacties op “Give Away x 2!”

  1. Sandy Says:

    Bedankt voor de tips. Heb ook maar eens een kansje gewaagd.
    Ik vind je blogjes zo fijn dat ik meteen beginnen lezen ben van het allereerste begin. (heb er bijna een week over gedaan, maar ben nu wel helemaal mee :-) )

  2. Tamara Says:

    Altijd leuk om er een enthousiaste lezer bij te hebben, dank u! ;)


Geef een reactie

