Allez dan…

Ik heb blijkbaar ooit ergens een keer geïnsinueerd en misschien zelfs beloofd dat ik het geslacht van buikbewoner nummer 3 niet tot op het einde geheim ging houden. En neen, ik ben dat zeker niet vergeten, maar ik had weinig inspiratie en wist niet goed op welke manier ik het zou kunnen verkondigen. Gewoon zeggen: het is een…. meisje! Of: het is een… jongen! vond ik wat banaal. Een leuk idee was om het aan Nora te vragen, zij is heel vrijgevig met deze vertrouwelijke informatie en het tegelijkertijd te filmen. Maar omdat we al een eeuwigheid het beeldmateriaal van onze camera niet op de computer krijgen, kon dat idee ook al niet uitgevoerd worden.

Morgen ben ik 30 weken (!!!) zwanger, dus wreed lang moet ik natuurlijk ook niet meer wachten of ’t is niet meer de moeite vaneigens.
Volgens jullie wordt het een jongen trouwens. Met een nipte voorsprong: 53% stemden Kamiel versus 47% Kamilla…
Hebben jullie gelijk of niet. Tadadadadada… *tromgeroffel*

Inspiratie heb ik nog steeds niet eigenlijk. Het enige wat ik kon bedenken is:
bekijk mijn collectie spiksplinternieuwe übercute jumpsuits en take a guess!

(Geef toe: ik heb het toch echt niet moeilijk gemaakt he!?)

En content dat ik ben, jong, niet te doen. Ik ben nu al sta-pelverliefd op mijn ***** ******!

Explore posts in the same categories: Kamiel

49 reacties op “Allez dan…”

  1. jessie Says:

    euhm: ik wéét het geslacht én toch haal ik het niet uit de pakjes :-)

  2. jessie Says:

    of hebt gij mij iets voorgelogen???!!

  3. Inge Says:

    Toch een 3e meisje !!!! Cool!

  4. fie Says:

    jullie huis wordt een echte prinsessenburcht of wa? cool

  5. ilse Says:

    Da’s echt wel unisex kledij, helemaal niks uit af te leiden. Maar als je veel nieuw koopt voor nummertje 3, dan is de rest op zolder misschien net iets te meisjesachtig voor een jongen ;-)

  6. miestaflet Says:

    Joepie… nog meer roze in huis ;)

  7. inge Says:

    Staat de naam al vast of mogen we suggesties doen? Ik vind Lena nogal mooi staan in het rijtje ;o)

  8. Karen Says:

    Hahaaaaa, ik wist het! Wij zijn thuis ook met 3 meisjes, en ik kan dat alleen maar aanraden :-) Nu de naam nog :p

  9. An Says:

    Oooh super! Dan moet je gauw je blogtitel veranderen in “3 meisjes, 3 zusjes, 3 dochters”! Proficiat met je kleine danseres!


  10. Ja, dat dacht ik ook: een roze bloem, dat doe je een jongen toch niet aan. Dus, een meisje!

  11. veerle Says:

    Ik zou die kleertjes ook aan een jongen durven aandoen. Het roze is voor mij niet zo van dat echte meisjesroze. Maar allé, proficiat met je derde meisje (op komst).

  12. Katrien Says:

    Fantastisch!
    3 meisjes seg. ;)
    Als de vier vrouwen kattig doen tegen elkaar, trekt vader het huis uit? :D

  13. Inge Says:

    Ja!!! Gelijk menstrueren enzo ;o) PMS x 4. Stel je toch voor!

  14. Tess Says:

    Ik wist het dat het een meisje ging zijn, ik wist het!!
    Nog zo’n klein lief Tamara’ken!

  15. vixilady Says:

    Oh, jaloers, geweldig, zo veel meisjes, de max!!!
    Nog zo een schattige krullebol!!!

  16. Isabel Says:

    Woehoeoeoeoeoeoe!
    ‘k Had een sterk voorgevoel de laatste weken, mijn redenering die hoogstwaarschijnlijk op niks zal slaan, was zo een beetje, “Moest het een jongen zijn, zou ze het al lang verteld hebben.” :))
    Maar allez maat, drie dochters! Ocharme de Jurgen! Nen dikke proficiat alleszins! En zijn die sterretjes de naam ofwa? Een dubbele naam dan? Spannend!

  17. zusjesenzo Says:

    Zo leuk, 3 zussen! Dat gaat nogal een gekwetter worden bij jullie, over een paar jaar ;-)

  18. Annelies Says:

    (ik moet zeggen dat mijn frank wat laat viel, maar een roze bloem, dat moet een meisje zijn!)
    Proficiat!! Nog zo’n ubercute meisje erbij. En 30 weken al? Amai… dat gaat snel.

  19. nelevb Says:

    zo mooi, een lieve kleine knuffelmeid, dat gaat knallen, 3 zusjes, heel mooi!!
    in een scenario waarin ik ook nog een derde zou willen, zou ik zowiezo het liefste een dametje willen, ik vind dat héérlijk, 3 meiden! PROFICIAT!


  20. Roze doet ge inderdaad nen jongen niet aan (ge zou d’onze nogal horen ..), leuk, 3 meisjes !!

  21. Marleen Says:

    Ooh, nog een meisje! Leuk! Ik ben zelf gek op meisjes en aangezien je er drie zal hebben, hoop ik dat jij dat ook bent! :-D

    • Tamara Says:

      Oh, absoluut! Ik ben nu al superenthousiast over mijn drie prinsessenpatatjes :) Alleen hou ik mijn hart vast voor als ze alledrie samen (of toch ongeveer) gaan puberen. Of als ze inderdaad tegelijk gaan menstrueren en PMS-en. Help! :)

  22. Patsy Says:

    Leuk, leuk, leuk! Mag ik heel eerlijk zijn? Ik vind het toch een ietsiepietsie jammer dat het geen jongetje is, want zo’n ventje, vertroeteld door die twee grote meiden van jou, dat had ook super tof geweest. Nu ja, vertroeteld, zal prinses n°3 ook wel worden ;-)
    En ik wed dat ze een echt kadetje zal worden (zo van “streken” uithalen om de aandacht te trekken :-P )
    Geniet nog van je laatste weken zwangerschap en dan wens ik je een wolk van een gezonde baby!

  23. moeferkoe Says:

    Zo wijs jong! drie meisjes! Ge gaat uw werk hebben, zo 30 vingernageltjes lakken :D

  24. Saartje Says:

    Wauw zeg, een derde dochter, cool.

  25. Marijke_ Says:

    Een derde dochter, geweldig!

  26. juffrouwbaele Says:

    Ge hebt mij nogal curieus gemaakt!
    Meisjes zijn de max (maar dat weet je ongetwijfeld ook:))

  27. Fem Says:

    Moh ik lees dit nu pas :) Zo leuk! En zo’n toffe pakjes ook ^^ Proficiat met je Kamilla!

  28. maaike Says:

    dju ik dacht echt dat het a boy was!
    maar… meisjes zijn ook zeerrrrr de max!
    al vrees ik toch voor uw oren met al die tetterende madammen binnen enkele jaren ;-)

  29. Griet Says:

    Wauw! 3 meisjes. Nog eens proficiat.

  30. EvaLou Says:

    Woehoew meisjes zijn cool! Waar heb je ze laten maken die jumpsuits?

  31. Mama kroezel Says:

    En ikke helemaal overtuigd dat het een stoere jongen zou worden! Maar ongelooflijk schattig zo’n derde meisje! Nu nog benieuwd zijn naar de naam ;)

  32. Saar Says:

    Super!
    Dat wordt daar later wat… Al die vrouwen tegelijk met PMS. ;-p

  33. bagofjoe Says:

    Lol @Saar, ik dacht iets gelijkaardigs. Hier is het met twee pubermeiden al ruzie om de kleding, wat zal dat niet zijn met drie?! Ik was er toch ook echt van overtuigd dat het een jongen ging zijn……

  34. Caroline aka moetie Says:

    zelf opgegroeid met 4 oudere zussen,toen was dit soms niet leuk,ben de jongste,maar nu heb ik met 2 van de 4 een goed contact,en dit zal zo blijven,maar ik heb nog 4 jongere broers ook,en met 1 ervan een kom ik goed overeen.
    ’t voornaamste is(cliché)als het maar gezond is!

  35. Evelyne Says:

    super! Lijkt me super 3 meisjes in da house

  36. Sandy Says:

    De max! Drie dametjes in huis!
    Soms vraag ik mij wel eens af hoe het zou zijn zo’n meisjesbaby in huis. Ik ben namelijk een jongensmama en heb geen flauw idee of er veel verschil is. (behalve het overduidelijke uiterlijke verschil hé ;-) )
    Wauw, en 30 weken ver al! Dat gaat idd supersnel!

  37. annava Says:

    Wow super zeg!
    Drie meisjes!
    Ik vond het wel heel erg duidelijk toen ik die jumpsuits zag.
    Zo leuk!
    En al zo lang zwanger, ben ik dan al zo lang weg van blogland

  38. Sara Says:

    Oh, een meisje er bij! Fijn! Fijn! Fijn!


  39. […] Allez dan… September 2010 48 comments Explore posts in the same categories: Zonder categorie […]


Geef een reactie

