Bloemenketting

Iets voor 19u ging de deurbel. Nora en Marie staan – zoals steeds – als eerste aan de voordeur. Ik blijf lui in de zetel zitten, me afvragend wie dat in godsnaam zou zijn en Jurgen doet de deur open. Uit mijn ooghoek zie ik een prachtig boeket bloemen in Jurgen zijn handen geduwd worden en hoor ik de bloemenleverancier zeggen dat ze voor mij bestemd zijn. Jurgen keek heel erg verbaasd en een beetje bedenkelijk… maar mijn frank viel vrijwel meteen :)

Merci, merci, merci lieve Tess! Ge zij ne schat! Ik moest er zowaar een klein beetje van blèten.

Ze zijn prachtig en ruiken heerlijk! Nora en Marie kunnen dit beamen.

Prachtig heerlijk initiatief, Bloemenmeisje! Ik zorg ervoor dat de Bloemenketting voortgaat, maar ik moet er wel nog eventjes over nadenken…

Explore posts in the same categories: Bloggen, Mezelf

13 reacties op “Bloemenketting”

  1. Saartje Says:

    Oh, wat mooi! Geniet ervan.

  2. zusjesenzo Says:

    Tof! Ik kan me voorstellen dat je ontroerd was. Toch een schat hè, die Tess :-)

  3. Tine Says:

    Oh zo lief, niet moeilijk dat je ontroerd was!

  4. Tess Says:

    Jurgen dacht al dat ik je aanbidder was zeker? ;)
    Heeeel graag gedaan!

  5. vixilady Says:

    Ma seg, zo lief, leuk, geweldig allemaal!
    En dat bleiten, das dan door de hormonen he ;-)

  6. An Says:

    Oh wauw supermooi seg! Ik had al zo’n vermoeden :).

  7. Annelies Says:

    Mijn hartje wordt zo week als ik dat hier zie en lees. *smelt*


  8. Leuk om te lezen wat een boeketje teweeg kan brengen :). Ben nu al benieuwd wie de volgende zal zijn die we gelukkig kunnen maken…

    Geniet nog van de bloemetjes!

    Groetjes,
    Het Fleurop Bloemenmeisje (Elise)

  9. annava Says:

    Zo lief zeg, Tess heeft een gouden hart dat wisten we al langer natuurlijk


  10. […] ik wist dat er een bloemenketting rond ging, want ik had het berichtje natuurlijk bij Tamara gelezen. Maar ik had nooit – zoals in never – gedacht dat ook ik in de prijzen zou […]


  11. […] wel erg veel plezier zou doen. Maar ik vertrok niet voor lange tijd naar het buitenland, ben niet zwanger, niet jarig en hoefde niet opgebeurd te worden, waarom zou mij iemand dan wel willen verrassen met […]


Geef een reactie

