Een half jaar!

Thuis! Ik! Tot 26 april!

Oh, wat keek ik uit naar het einde van deze werkdag. Al we-ken.
En oh, wat dacht ik dat ik euforisch ging zijn als mijn laatste werkdag erop ging zitten. Pas op, ik ben héél blij en opgelucht. Maar de echte euforie ontbreekt wel. Het voelde wat raar en het is alsof ik het toch niet helemaal besef dat ik echt weer zo lang thuis mag zijn.
En uiteraard is het allemaal ook dubbel omdat het toch ook een beetje afscheid nemen is van lieve, toffe collega’s.

Eigenlijk is het een beetje zoals het ‘laatste examen-gevoel’. De dag van het laatste examen was indertijd ook dé dag waar ik maanden naar uitkeek. Waarop ik ongetwijfeld huppelend en euforisch het laatste examen zou verlaten. Maar toch was dat nooit zo. De euforie is telkens toch iets minder uitgesproken dan in mijn fantasie. Ook al was de opluchting ook echt wel groot.

Maar toch blij nu! Blij met de tijd om alles voor te bereiden voor de komst van ons derde patatje, tijd om me mentaal helemaal te kunnen focussen op die nieuwe baby en tijd om nog wat uit te rusten en te genieten van mijn gezinnetje. 8 november moet álles klaar zijn en kan het echte aftellen beginnen. Hoewel ze dan wel nog minstens een weekje mag blijven zitten eigenlijk.

Explore posts in the same categories: Kamiel, Werken

18 reacties op “Een half jaar!”

  1. Katrien Says:

    Amai, dat gaat toch zo snel hé!

  2. kientjes Says:

    Dat gevoel van einde examens ken ik ook maar al te goed!!
    En nu GENIETEN!

  3. miestaflet Says:

    Oh, spannend! Dus de laatste week nog een hevige kindjes-in-huis-herfstvakantieweek?

  4. Tess Says:

    Dat gevoel ken ik maar al te goed, einde examens. Je denkt, oh ik ga zo blij zijn, maar uiteindelijk word ik er altijd koud nog warm van. Volgens mij komt dat door de vermoeidheid. Geniet ervan lieve Tamara! :)

  5. moeferkoe Says:

    Leuk! (en bij mij is het omgekeerd, ik start weer volgende week, maar ik ben daar ook blij mee)

  6. evalou Says:

    Amai zes heerlijke maanden in’t verschiet. Geniet er maar van! Ik ga voor een bescheiden 3,5 maand thuisblijven maar er wel rustig aan inrollen (aka part time..). Geniet nu maar, ’t is je van harte gegund!

  7. carine Says:

    Gelukkig dat je mij eraan deed denken, jouw laatste werkdag. Je laat ons voor “een tijdje” achter. Wij zullen het moeten doen met jouw vervangster… ;-)Maar jij krijgt in tussentijd wel veeeeeel in de plaats. En een boelleken, en veel tijd, en …, en … Maar geniet van deze periode. En vooral hou ons op de hoogte!

  8. Saartje Says:

    Geniet ervan ook al zal het een drukke periode worden.

  9. Isabelle Says:

    Tamara,

    Geniet van die laatste bollebuikweken. Zo intens dicht bij elkaar. Nu is het afftellen écht begonnen, om eindelik kennis te kunnen maken met dit nieuwe mensje. Nieuwsgierig om haar te zien, te ruiken, te voelen, vast te houden.
    Geniet van de tijd thuis, bij je gezin… Je hoeft aan ons niet te vaak te denken, je zal je handen meer dan vol hebben. Tot gauw

    Isabelle (collega)

  10. Isabelle Says:

    Oeps, 2 tikfoutjes, sorry…

  11. Heleen Says:

    Ik ga je echt wel missen… :-(

  12. kim Says:

    Is het echt al zo ver? Dat gaat toch snel hé! Nu is het de tijd van genieten en voor jezelf zorgen. Ik ben vooral heel benieuwd naar het verlossende berichtje, met alle info waar we zo nieuwsgierig naar zijn, en natuurlijk de eerste foto’s hé.

    Groetjes Kim

  13. jessie Says:

    Tis écht er over hé! Het lijkt pas vorige week dat je mij stiekem bekende dat je zwanger was…Niemand die het nog mocht weten want er waren nog geen 12 weken voorbij….Jongens toch: véél succes als het zo ver is en probeer tot dan nog goed te rusten hé!!

  14. Fem Says:

    Ik vind ook wel dat dat al echt snel gegaan is :) Geniet alleszins van het thuis zijn nu!

  15. Annelies Says:

    Het is inderdaad precies heel snel gegaan. En nu een half jaar thuis… Geniet ervan!

  16. Karen Says:

    Het blijft toch iets magisch hebben he, dat aftellen en uitkijken naar een nieuw leven… Geniet!

  17. Tine Says:

    Ooh het is bijna zover, Geniet ervan en laat ons af en toe eens meegenieten van al je geluk!


Geef een reactie

