Lena – weddenschap

Ahja, de weddenschap natuurlijk! Welke twee dames zaten het dichtst bij de geboortedatum en het geboortegewicht en krijgen een doopsuikerke naar wens opgestuurd?

Spannend.

Rarara.

*tromgeroffel*

En de winnaressen zijn…

 

Marijke Thoen! Zij zat heel dicht bij de geboortedatum. En ik weet nog dat ik luidop moest lachen met haar gokje van 27 november. Zo laat zou ik nooit bevallen namelijk. Little did we know.

Marijke Thoen Zegt:
20 oktober 2010 bij 14:12 e
hmmmm ik denk… 27 november en 4kg350…. al hoop ik voor jou dat ik niet zal winnen ;-)

 

en…
Tess! Zij zat héél dicht bij het geboortegewicht met slechts een foutmarge van 75 grammekes. Goed gegokt! :) En ook toen moest ik luidop lachen bij zo een lichtgewicht gokje. Little did we know, again.

Tess Zegt:
21 oktober 2010 bij 18:29 e
17 november, dan is het boeleke een maandje als ik terug ben, perfect schattig! En 3kg485. Succes hè lieve Tamara en geniet nog van je laatste maand. :)

 

Lieve dames, geef me jullie adres door en jullie voorkeur van doopsuikerke en binnenkort krijgen jullie een verrassing in de brievenbus!
Explore posts in the same categories: Bloggen, Lena, Vanallesennogwat

5 reacties op “Lena – weddenschap”


  1. Hey Tamara,
    oh zo leuk :-) ik heb gewonnen
    doe maar een zakje snoepjes voor de kids, die kunnen ze mooi verdelen en ik zal hen vertellen dat we ze hebben gekregen van Lena! Je kan ze sturen naar de aaigemstraat 50 in 9000 Gent.
    Liefs, Marijke, Merel en Sieben

  2. Tess Says:

    En jij mij uitlachen! ;-)
    Ik kom die van mij dan ophalen als ik je een bezoekje kom brengen, is dat goed?

  3. Isabel Says:

    Hey! En ik raadde wel de naam hé! ;))


Geef een reactie

