Lena – in beeld

Eigenlijk staan er hier nog maar bitter weinig foto’s van onze nieuwe aanwinst. Schandalig is het.
Om het goed te maken: véél foto’s!

Lena in het ziekenhuis:

Lena thuis:

Lena met haar 2 grote, trotse zussen:

Lena in bad:

En élke dag verandert ze. Ongelofelijk is het. Steeds een beetje alerter. Ze begint al heel goed te fixeren en te volgen. Ze lacht vaak. Volgens de boekskes nog compleet onbewust, maar ik heb zo heel soms toch de indruk dat het een klein beetje bewust lachen is. Allez ja, ’t zal wel niet natuurlijk. Ze is nauwelijks 3 weken, dan kan dat nog niet. Maar toch! Ach ja, ’t gedacht doet veel zeker?

Voor de rest is ze al zichtbaar verdikt. Vooral haar aanvankelijk dunne, magere beentjes zijn al goed aangevet. De eerste Michelinbandjes zijn een feit.En haar ‘chubby cheeks’ zijn nog ‘chubby-er’ geworden.

In begin zagen we er Marie wat in terug en ook een klein beetje Nora, maar ze begint hoe langer hoe minder op haar zusjes te lijken. Het is een heel andere dan haar zussen. We produceren hier duidelijk geen kindjes die op elkaar lijken. Of toch niet veel. Het zou zelfs nog een rostje kunnen worden, ons Lena. Rosse Lena :)

Een brunette, een blondje en een rostje. Schoon :)

Explore posts in the same categories: Lena, Ontwikkeling

17 reacties op “Lena – in beeld”

  1. Karen Says:

    Uw jongste dochter heet Lena, Tamara ;-)
    Maar ondertussen smelt ik helemaal bij het zien van de foto’s, zo’n schoontje! En ik ben precies ook helemaal verliefd op dat grijze pakje met rode randje op de 3e collage… #detail

  2. Mammie Sarah Says:

    In Google Reader las ik ‘Marie – in beeld’ en hier stond het juist, ik dacht al zoiets ;) Het betert er niet op, hier toch niet. Bent is nu 6 maanden en ik vergis mij nog soms. Dan zeg ik Wout tegen Lize, of ‘lieve meid’ tegen Bent, .. Komt allemaal wel in orde.
    Mooie foto’s!
    Gek hoe andere mensen altijd zoveel gelijkenissen zien tussen onze kinderen die wij zelf niet zien (omdat ze er niet zijn, volgens ons). Is dat bij jullie ook? Zelfs al vergelijken we babyfoto’s: ze zijn alledrie anders.

  3. Katrien Says:

    Dat zou té cool zijn, een rosse Lena! :)

    En Tamara… gij weet toch evengoed als ik, dat ge de tijd dat ze langer in uw buikhuis heeft gewoond, moogt bijtellen bij haar ouderdom qua ontwikkeling. Voor dat lachen geldt dan 3 weken + … ;)


  4. Je ziet zo goed dat ze een zusje van Nora en Marie is. Echt treffend!

  5. Caroline Says:

    ieder kind is anders,met zijn eigen uiterlijk en eigenschappen! in 1 woord “uniek”
    en ze is zo mooi,net zo als de zusjes!

  6. stephanie Says:

    Echt zo’n mooie dochter hebben jullie weer gemaakt. En de grote zusjes, hoe fier en lief.
    Ik zie hier en daar ook wel wat gelijkenissen.
    Geniet er nog van! Stephke

  7. Lieselot Says:

    Zo mooi!
    Ik vind ook dat ze veranderd is. Ik kijk er al naar uit om haar nog eens te zien ;)

  8. Patsy Says:

    Wat een prachtig meisje! Wat kan ze al flink kijken, zeg. Je kan nooit te veel foto’s maken als ze zo klein zijn, want inderdaad elke dag veranderen ze. Ik geniet een beetje mee, leuk dat je zoveel foto’s post. :-)

  9. missfolies Says:

    Oh, die zussenfoto’s!

  10. kientjes Says:

    Het is alvast geen bleke Lena ;o). Sjiek hoor, maar ik vind ze echt wel op haar zussen lijken!

  11. juffrouwbaele Says:

    Dan kunnen ze later samen K3-dansjes doen. Net echt, met een blondje, een rostje en een brunette :-)

  12. Sara Says:

    Zo mooi. Vooral die collage met de zusjes is prachtig!

  13. mieke Says:

    Jij hebt echt het grote lot gewonnen met drie zo’n prachtdochters. Ik geef het even door aan mijn zonen als ik mag ;-)


Geef een reactie

