Lena – 2m

Ik ga dat ook eens doen. Zo elke maand Lena in haar wipper* zetten met een blaadje papier. Ben nu al benieuwd naar de 11** fotootjes naast elkaar als ze 1 jaar is!

 

* Heb ik eigenlijk al eens gezegd hoe ongelofelijke fan ik ben van de BabyBjorn wipper? En Lena ook. Gekocht toen ik zwanger was van Marie, maar Lena zit er precies veel liever in dan Marie. Na het drinken zit ze eerst in haar wipper om wat te spelen tot ze moe begint te worden en ze naar het park verhuist waar ze wat naar de bewegende beestjes mag kijken. Ik heb zelfs de indruk dat ze liever in de wipper zit dan op onze schoot. Om naar tv te kijken (geheel pedagogisch onverantwoord, maar bon), om naar haar spelende zussen te kijken, om naar haar etende zussen en ouder(s) te kijken of om naar de speelboog te kijken. En om ermee te spelen ook de laatste tijd: het slaan op de bloemetjes lijkt de laatste dagen niet altijd geheel toeval te zijn. Of ik maak het mezelf maar wijs natuurlijk.
Handig natuurlijk! En makkelijk transporteerbaar naar keuken, badkamer of eender welke kamer. En ook makkelijk om er een Nora en/of Marie naast te zetten en te zeggen: “Allez, speel of zing een beetje voor uw kleine zus, dan zal ze stoppen met zeuren“. En het werkt meestal nog ook.

** 11, geen 12. Want toen ze 1 maand was, had ik dit geweldig idee nog niet en heb ik dus geen foto met een “1 m” papiertje.

Explore posts in the same categories: Lena, Ontwikkeling

12 reacties op “Lena – 2m”

  1. Saar Says:

    Geweldig idee. Dat ga ik ook doen!
    En net op tijd om wel een 1 maand papiertje te hebben. ;-)
    Merci Tamara!

  2. ed blogt Says:

    zo’n brede glimlach! hartverwarmende foto :-)

  3. elke Says:

    Ik zag de titel in mijn blogroll en het duurde even vooraleer ik door had dat de m niet voor meter maar voor maanden stond. LOL met mijzelf.
    Schitterende foto trouwens.

  4. jessie Says:

    ook? Wie begon? Leuk idee!! Jools was ook fan van de babybjorn hier! hopelijk baby 2 ook, want wat een gemak soms hé!

    en wauw!! een nieuwe banner met drie meisjes! MOOI!

    • Tamara Says:

      Awel, ik weet dat ik het concept ooit eens op een andere blog gezien had, maar ik kon me niet meer herinneren waar. Maar blijkbaar was het dus Madam Frutsel! :) (zie reactie hieronder) Denk ik toch.


  5. Heb dat ook gedaan met die briefkes, eerste elke week, tot ze 12 weken was en dan elke maand. We hebben dan 12 foto’s gekozen om de uitnodiging voor haar eerste verjaardag te maken !
    Ik vind het nog altijd een schoon herinnering :-))


  6. Mooie nieuwe blog-header trouwens !!

  7. missfolies Says:

    Zo’n lief lachebekje.

    Vrienden van ons hebben ook die wipper en ik hoop stilletjes dat hij niet in gebruik zal zijn wanneer wij (ooit es) nog een beebje hebben. :)

  8. maaike Says:

    en kan je geen 1 maand papiertje photoshoppen? :)
    ’t ziet er een vrolijke meid uit!
    dat wordt daar nog plezant aan tafel :)

  9. Kim Says:

    Tof gedacht! Dat ga ik ook echt proberen te doen als onze buikbewoner geboren is!

    Ik zou ook zo doodgraag zo’n wipper hebben, bij Emma hadden we een andere relax gekocht, en daar heeft ze nauwelijks ingezeten, dus die is zo goed als nieuw. Ik vind het daarom een beetje decadent om nu meer dan 100 euro uit te geven aan zo’n wipper, terwijl hier een zo goed als nieuwe relax staat…

  10. Isabel Says:

    Wow! Ik ben een hele tijd off-line geweest (baby’tje erbij, verbouwingen die al bijna een jaar aanslepen en g.i.g.a.n.t.i.s.c.h.e. vertraging hebben opgelopen (waarvoor dank, beste aannemer…), maar nu ik weer op zoek moest naar jouw koekjesrecept (weet je nog: ik was je tegengekomen via een gemeenschappelijke facebookvriendin)kom ik zowaar tot de vaststelling dat jij er ook nog een dochter hebt bijgekregen! Proficiat! Prachtige naam ook, Lena…
    Ik ben van plan om mijn favoriete (mama-)blogs vanaf nu wat regelmatiger op te volgen. Zal me een hoop bijlees-werk besparen… :-)
    Toedeloe!
    Isabel


  11. […] Een foto-overzicht van Lena tot 12 maanden. Dit hadden jullie nog te goed. […]


Geef een reactie

