Een grote vinger in een klein vuistje.

Wanneer ze tijdens het drinken haar vrije arm heel onrustig beweegt en heen en weer slaat… tot ze mijn vinger toevallig tegenkomt. En ze die vinger gretig vastgrijpt met  haar kleine dikke vingertjes en uit volle macht in mijn vinger knijpt met haar vuistje. En ze vervolgens volledig ontspant en rustig verder drinkt.

Dan geniet ik zo hard.

En wil ik dat moment en dat gevoel voor eeuwig bewaren in mijn geheugen.

Explore posts in the same categories: Lena, Tleven

5 reacties op “Een grote vinger in een klein vuistje.”

  1. nele vb Says:

    schoon, zo schoon
    (en heel herkenbaar, janne deed dat ook altijd)

  2. ilse Says:

    Inderdaad, om nooit te vergeten!

  3. elke Says:

    mooi! en dit kan je dank zij het bloggen niet meer vergeten :-)

  4. Patsy Says:

    Dank je om mij ook aan die momenten te helpen herinneren…

  5. moeferkoe Says:

    Die kleine momentjes kunnen zo groots zijn hé


Geef een reactie

